جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


10 سالگی Google Calendar

اپلیکیشن مخصوص تقویم الکترونیکی گوگل که با نام Calendar شناخته می‌شود و به صورت ویژه برای کاربران سازمانی قابلیت‌های خود را ارائه می‌دهد، ۱۰ ساله شد.

10 سالگی Google Calendar
گوگل در تولد ۱۰ سالگی ابزار کاربردی Calendar آن را به‌روز کرد و قابلیت جدیدی را با نام Goals به آن افزود.

این قابلیت که بسیاری ساده طراحی شده است کارایی‌های فراوان دارد و می‌تواند برای تمام اتفاقات زندگی کاربران برنامه‌ریزی کند. به عنوان مثال کاربر می‌تواند به این قابلیت جدید اعلام کند که هفته‌ای سه بار دوچرخه‌سواری می‌کند و سپس سیستم Goals بهترین زمان برای انجام این فعالیت ورزشی را مشخص می‌نماید.

همچنین کاربران سازمانی به کمک قابلیت جدید می‌توانند به بهترین شکل برای قرارهای ملاقات خود برنامه‌ریزی کنند. در این شرایط اگر دو قرار ملاقات با یکدیگر تداخل داشته باشد، سیستم Goals برنامه‌ریزی‌ها را تغییر می‌دهد و بهترین پیشنهادها برای جابه‌جایی یکی از قرارهای ملاقات را اعلام می‌کند.

قابلیت جدید این اپلیکیشن می‌تواند بر اساس محل جغرافیایی قرار ملاقات، وضعیت آب و هوایی، دسترسی کاربر به وسایل نقلیه، میزان اهمیت طرف مقابل و … برنامه‌ریزی‌های خود را انجام دهد.

نسخه به‌روز شده ابزار کاربردی Calendar به صورت همزمان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS عرضه شده است و کاربران می‌توانند به صورت رایگان آن را در اختیار بگیرند.

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *