جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گجت پوشیدنی برای کودکان

آدیداس به تازگی از یک گجت پوشیدنی جدید به نام Adidas Zone رونمائی نموده که مخصوص دانش آموزان است و به منظور ترغیب بیشتر آنها برای انجام ورزش و حرکات نرمشی طراحی گشته.

gadget pooshidani baraye koodakan

پوشیدنی یاد شده ضربان قلب کاربر را پایش نموده و اطلاعات مربوطه را در سیستم مبتنی بر کلاود قرار می دهد تا معلمان ورزش به آنها دسترسی داشته باشند. با این وسیله خود کودکان نیز متوجه خواهند شد که چه زمانی ضربان قلب آنها از حد تعادل بالاتر می رود و می توانند آن را کنترل نمایند و همزمان، معلم ها نیز قادر خواهند بود تمرینات متناسب با وضعیت بدنی هر دانش آموز را به او بدهند.

جا دارد بگوئیم که تاکنون گجت های پوشیدنی زیادی برای کودکان طراحی گشته که هدف از ساخت تمامی آنها نیز پیشگیری از چاقی مفرط در سنین پائین و حفظ سلامت بیشتر بچه ها بوده. «آدیداس زون» نیز با نمونه های قبلی تفاوت ویژه ای ندارد و فقط به واسطه اطلاعات خروجی آن، کودکان از احتمال هر گونه آسیبی به موجب تمرینات ورزشی نامناسب در امان خواهند بود.

دستبند سلامتی مورد بحث با همکاری Interactive Health Technologies ساخته می شوند و به محض معرفی و عرضه در وب سایت آدیداس برای فروش ارائه خواهد گشت. «آدیداس زون» همچنین به عنوان بخشی از برنامه IHT Spirit، پروژه ای که به کودکان برای فعالیت هایشان جایزه می دهد نیز کار خواهد کرد تا دانش آموزان به انجام دادن ورزش بیشتر تشویق بشوند.

بنا بر اطلاعات نوشته شده در وب سایت IHT، پوشیدنی جدید شرکت ورزشی یاد شده قابلیت هایی همانند “Tap-N-Go” و “student-proof durability” دارد که اولی ویژگی مبتنی بر NFC محسوب می گردد و برای سینک شدن و انتقال سریع اطلاعات به مربی های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد و دومی نیز به منظور برآورد میزان استقامت کودکان برای انجام تمرینات ورزشی کاربرد دارد.

همچنین گفته می شود این گجت عمر باتری و حافظه کافی برای یک روز تحصیلی را دارد.
منبع : digiato

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *