جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اسکنر چشمی در گلکسی نوت 6

اگرچه رفته رفته بر حجم شایعات و خبرهای رسمی و غیررسمی منتشر شده در خصوص پرچمدار جدید سامسونگ، گلکسی نوت 6 افزوده می‌شود اما خبری که در روز جاری از سوی وب‌سایت Sammobile منتشر شد توجه کاربران و طرفداران این برند کره‌ای را به خود جلب کرده است.

اسکنر چشمی در گلکسی نوت 6

بر اساس گزارش منتشر شده در وب‌سایت یادشده، گلکسی نوت 6 سامسونگ به بدنه‌ای طراحی و ساخته شده برپایه سازگاری با گواهی IP68 تجهیز خواهد شد و به احتمال زیاد از اسکنر چشم نیز در آن استفاده خواهد شد. آن‌طور که توسط Sammobile عنوان شده گواهی IP68 نظیر آنچه در حال حاضر در گلکسی S7 مورد استفاده قرار گرفته، مقاومت فبلت جدید سامسونگ در مقابل نفوذ آب را تا عمق 1.5 متر و برای مدت نیم‌ساعت تضمین خواهد کرد. به این ترتیب باید گلکسی نوت 6 سامسونگ را اولین فبلت کاملا مقاوم در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار به حساب آورد.

از سوی دیگر، وب‌سایت هندی GalaxyClub نیز از ورود اسکنر چشمی به مرکز تحقیق و توسعه گوشی‌های همراه سامسونگ در این کشور خبر داده است. البته شواهد موجود در این زمینه اندک هستند اما سخت‌افزار یادشده با برچسب Samsung Mobile به این مرکز ویژه تحقیق و توسعه وارد شده است.

این در حالی است که تا پیش از این شایعاتی مبنی بر بهره‌مندی گلکسی نوت 6 از صفحه‌نمایش 5.8 اینچی و 6 گیگابایت رم نیز منتشر شده بود. با این وجود هنوز اطلاعات موثقی در خصوص بهره‌مندی این پرچمدار جدید سامسونگ از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید (Android N) در دست نیست.

در نظر داشته باشید که همچنان زمان زیادی به رونمایی رسمی از نوت 6 شرکت سامسونگ باقی مانده و مشخصات نهایی این دستگاه هوشمند ممکن است توسط شرکت سامسونگ تغییر یابد. رونمایی از نوت 6 احتمالا در ماه ژوئن (بر اساس نظر تحلیلگران) یا در پایان سال جاری میلادی (به رسم همه ساله) انجام خواهد شد.

منبع آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *