جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


حمایت اپل ار محیط زیست

اگر شما علاقه‌مند به کیسه‌های پلاستیکی و سفید رنگ اپل هستید بهتر است آنها را نگهداری کنید زیرا اپل به‌زودی دیگر از آنها تولید نخواهد کرد.

حمایت اپل ار محیط زیست

اپل طی یک ایمیل به فروشگاه‌های خود در سراسر دنیا اعلام کرده که از 15 آوریل به‌جای کیسه‌های پلاستیکی از کیسه‌های کاغذی که تا 80 درصد قابلیت بازیافت دارند استفاده می‌کند. البته از طرف دیگر این شرکت نمی‌خواهد کیسه‌هایی که تا الان تولید شده را دور بریزد برای همین بعد از تمام شدن کیسه‌های پلاستیکی موجود، اپل به سراغ کاغذهای قابل بازیافت می‌رود.

همچنین زمانی که شما وارد فروشگاه اپل می‌شوید و یک محصول را خریداری می‌کنید فروشندگان از شما می‌پرسند آیا کیسه اضافی می‌خواهید؟ همین سوال می‌تواند باعث شود شما از فروشنده کیسه اضافه نگیرید.

اپل در کنفرانس ماه گذشته خود که آی‌فون اس‌ای را معرفی کرد، در زمینه حفظ محیط زیست هم بسیار تاکید داشت و گفت 93 درصد از تولیدات این شرکت قابل بازیافت و استفاده مجدد هستند.

البته این کمپانی هنوز راه زیادی در پیش دارد. برای مثال مهمترین بخش اپل در چین ساخته می‌شود و انرژی آن از سوخت‌های فسیلی و غیرقابل جبران تامین می‌شود.

به هرحال اگر شما هم طرفدار محیط زیست هستید بار بعدی که آی‌فون یا هر وسیله‌ای را خریداری می‌کنید، آن را در کیسه‌های کاغذی قرار دهید.

منبع ای تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *