جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


جلوگیری از آپدیت خودکار به ویندوز 10

اگر هرگز نمی خواهید از ویندوز 10 استفاده کنید با استفاده از نرم افزار رایگان Never10 می توانید این کار را به راحتی انجام دهید. استیو گیبسون یکی از برنامه نویسان شرکت Shield UP این نرم افزار را برای ویندوز 7 و 8.1 ارائه کرده است. این نرم افزار تمام تلاش های مایکروسافت برای ارتقای سیستم به ویندوز 10 را مسدود می کند.

جلوگیری از اپدیت به ویندور 10

ارتقا به ویندوز 10 تا ماه ژوئیه امسال رایگان می باشد اما بسیاری از کاربران علاقه ای به نصب آن ندارند. گیبسون معتقد است بسیاری از افراد از ویندوز فعلی خود راضی بوده و تمایلی به ارتقا به ویندوز 10 ندارند. همچنین برخی از وب سایت ها اعلام کرده اند سیستم امنیتی ویندوز 10 به گونه ای است که اطلاعات محرمانه افراد را به مایکروسافت ارسال می کند.

اد بات نیز در وب سایت ZDNet روشی را برای مسدود کردن آپدیت به ویندوز 10 ارائه کرده است که از طریق اعمال تغییرات در رجیستری می باشد. هم چنین نرم افزار GWX Control Panel نیز با اعمال تنظیمات آپدیت خودکار را غیرفعال می کند. Never10 صرفا یک مسدود کننده ویندوز 10 به شمار نمی رود بلکه نصب آن را نیز مسدود می کند. اگر بخواهید در آینده سیستم عامل خود را به ویندوز 10 انتقال دهید ضروری است که این نرم افزار را غیرفعال کنید تا اجازه نصب به شما داده شود.

برای اینکه از این نرم افزار بهره مند شوید ضروری است نرم افزار Windows Update شما به نسخه ژوئیه سال 2015 ارتقا یابد. اگر آپدیت خودکار در ویندوز فعلی شما فعال باشد تاکنون Windows Update به این نسخه ارتقا یافته است اما چناچه نسخه آن قدیمی تر باشد Never10 به طور خودکار در حین نصب آن را به جدیدترین ورژن ارتقا خواهد داد.

منبع 9صبح

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *