جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


امکان خرید ریالی Clash of Clans در بازار

پیرو قرارداد رسمی کافه بازار با استودیوی سوپرسل، از این پس کاربران ایرانی بازی کلش آو کلنز می توانند با دانلود آن از کافه بازار، از امکان خرید درون برنامه ای به صورت مستقیم و از طریق کارت های شتاب بهره مند شوند.

امکان خرید ریالی Clash of Clans در بازار

تیم کافه بازار امروز پنجم فروردین ماه 1395 با انتشار آخرین بروزرسانی کلش آو کلنز (نسخه 8.212.9)، امکان خرید درون برنامه ای را به آن اضافه کرده و آن را از بخش تغییرات اخیر به اطلاع مخاطبین خود رسانده است:

امکان خرید ریالی Clash of Clans در بازار2

با فراهم شدن این امکان، برای خرید الماس و دسترسی به آیتم هایی که با پرداخت درون برنامه ای آزاد می شوند دیگر دردسرهای خرید گیفت کارد و … را نخواهید داشت و حالا می توانید به صورت قانونی و با پرداخت هزینه از طریق کارت های شتاب، به راحتی خریدهای خود را انجام دهید.

تیم کافه بازار ضمن اعلام این خبر، از کلیه کاربران بازی خواسته تا در صورت بروز هر گونه مشکل در خرید درون برنامه ای از بخش تنظیمات درون بازی و بخش پشتیبانی با آنها در تماس باشند.

توجه داشته باشید که تنها با دانلود بازی از کافه بازار می توانید از مزایای خرید ریالی بهره مند شوید و نسخه هایی که از گوگل پلی یا منابعی به غیر از بازار دانلود می شوند به این امکان دسترسی نخواهند داشت.

منبع دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *