جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هدست واقعیت مجازی سامسونگ

headset vagheyiat majaziye samsung

فراگیر شدن بازار هدست‌های واقعیت مجازی و افزایش روزافزون محبوبیت این گجت‌های پوشیدنی، باعث شده است سامسونگ هم دست بکار شود و محصول جدیدی را معرفی کند. طی یک رویداد در سایت South by Southwest که دیروز برگزار شد، سامسونگ سه محصول جدید را معرفی کرد: یکی اپلیکیشن جالب Hum On!، دیگری شبکه‌ی اجتماعی Waffle و آخری یک هدست واقعیت مجازی به نام Entrim 4D.

هدست واقعیت مجازی Entrim 4D همان‌طور که از نامش مشخص است قرار است بعد جدیدی را به تجربه‌ی کاربران از دنیای واقعیت مجازی اضافه کند: بعد حس! این هدست یکی از محصولاتی است که در آزمایشگاه‌های C-Labs سامسونگ توسعه یافته است و قرار است کاری کند تا کاربران تجربه‌ی واقعی‌تری از یک محتوای واقعیت مجازی داشته باشند و درواقع آن محتوا را به صورت فیزیکی حس کنند.

Entrim 4D که هنوز هم درحال توسعه است، تجربه‌ی کاربران را از دیدن و شنیدن فراتر می‌برد و به آنها این امکان را می‌دهد که حرکات و جابجایی های محتوای درحال پخش را با بدن خود حس کنند و نسبت به آن واکنش نشان دهند. این کار از طریق ارسال پالس‌های الکتریکی به صورت سیگنال‌های بسیار ضعیف صورت می‌گیرد و این سیگنال‌ها به سمت گوش فردی که هدست را پوشیده است، ارسال می‌شوند.

 

منبع : androidheadlines

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *