جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


بازی فوق العاده برای ساعت اپل

bazi fogholade baraye saate apple

 

ساعت اپل یکی از جالب ترین گجت هایی است که در بازار وجود دارد. همانطور که می دانیم کاربران آیفون میتوانند ساعت اپل خود را به آیفون خود متصل کرده و از ویژگی های بسیار زیادی که این وسیله به آن ها ارائه می دهد بهره ببرند.

کسانی که صاحب ساعت اپل هستند عاشق آن هستند، اما مسئله ای که وجود دارد این است که اکثر برنامه هایی که برای ساعت اپل وجود دارند بسیار ساده و معمولی هستند. اما حالا با وجود این بازی زیبا و بی نظر یک دلیل خوب برای استفاده ی بیشتر از ساعت اپل خود خواهید داشت و باید بگوییم که این بازی بسیار جذاب است. شما میتوانید با استفاده از ساعت اپل خود پینگ پنگ بازی کنید.

نام این بازی A Tiny Game of Pong است که مخصوص ساعت اپل بوده و کاملا مجانی است و به شکل بی نقصی با استفاده از تاج دیجیتالی (Digital Crown) ساعت اپل میتوان راکت را کنترل کرد. این بازی بسیار بانمک و راحت است.

این یک بازی متفاوت و انقلابی نیست، اما یک نمایش بسیار خوب از این مسئله است که چگونه بازی های قدیمی می توانند به خوبی با استفاده از تاج دیجیتالی ساعت اپل تطبیق پیدا کنند. این را هم بدانید که این بازی بسیار اعتیاد آور است.

همانطور که گفتیم در حال حاضر این بازی مجانی است اما در آینده هزینه ای برای استفاده از آن مشخص خواهد شد، بنابراین زمان را از دست ندهید و قبل از اینکه این اتفاق بیوفتد این بازی را برای ساعت اپل خود دریافت کنید

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *