جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کنترل لامپ های Hue ازطریق Siri

controle lamphaye Hue az tarighe siri

 

در خانه های هوشمند امروز, یک اتصال سخت افزاری جداگانه, مانند یک قطعه دست و پا گیر به نظر می رسد. لامپ هایی از طرف Lifx وجود دارند که از طریق برنامه تغییر رنگ می دهند و کنترل می شوند اما دیگر نیازی به این اتصالات نیست, فقط کافی است تا هر یک از این چراغ ها را به طور مستقیم به وای فای خود متصل کنید و این کار را ادامه دهید. در حالی که در زمان راه اندازی کمی راحت تر است, Philips نشان داده است که یک سیستم مبتنی بر این اتصال دارای مزیتی روشن است که برای ارتقاء آسان تر است.

لامپ های شرکت Hue در اندازه, رنگ های و رتبه های متنوع عرضه می شوند. از نرم افزار Hue به عنوان یک واسطه بین لامپ های LED هوشمند و گوشی خود استفاده کنید. اما این قطعه اضافی در سخت افزار, قادر به اضافه کردن ویژگی هایی در طی زمان بدون نیاز به تعویض تمام لامپ ها است. به عنوان مثال Philips لامپ های جدید Hue 2.0 خود را معرفی کرد که به عنوان یک قطعه مستقل از سخت افزار به فروش می رسد که در بسته بندی جدید است و قابلیت جفت شدن با Home Kit اپل را دارد. برای افرادی که دارای خانه های هوشمند هستند به این معناست که می توانند نورها را از طریق صحبت کردن با Siri کنترل کنید. با توجه به Philips Hue (مخترع) و رئیس تکنولوژی George Yiann, اتصال جدید با تمام لامپ های موجود Hue کار می کند. نسخه های قدیمی تر این اتصال نیز به زودی با لامپ های جدید نیز سازگار خواهند بود. به منظور دریافت Home Kit, به قطب جدید نیاز دارید که هزینه آن 60 دلار می باشد اما Philips برنامه ای را پیشنهاد می کند که در آن می توانید آن را 40 دلار معامله کنید.

Yianni می گوید: فراتر از اتصال جدید, چیزی که به آن نیاز دارید یک دستگاه iOS 9 است که در آن از طریق Siri با لامپ های خود صحبت کنید. اگرچه همه دستورات لامپ های Hue در Siri پشتیبانی نمی شود. متصل کردن سیستم خود به Siri در iOS9 کمی راه اندازی نیاز دارد. قابلیت های Home Kit را می توانید از داخل خود برنامه انجام دهید و اجازه دهید دستورات صوتی, لامپ ها را کنترل کنند. به عنوان مثال شما می توانید از Siri بخواهید تا لامپ شما را به درصد معینی از روشنایی برساند یا یک صحنه روشنایی خاص ایجاد کند.

نرم افزار Hue برای کار کردن با لامپ های Philips طراحی شده است. اما Yianni می گوید: ادغام جدید Home Kit, به سیستم روشنایی کمک می کند تا با دیگر محصولات Home Kit سازگارتر باشد. به عنوان مثال می توانید درجه حرارت ترموستات را به طرح نورپردازی خاص وصل کنید. چیزهایی مثل این باید از طریق برنامه Home در اپل که در راه است یا از طریق قطب جدیدی که برای کنترل چندین دستگاه از تولید کنندگان مختلف ساخته شده است, انجام شود.

با توجه به Yianni, سازگاری HomeKit به این معنا نیست که Philips خود را به اکو سیستم داخلی اپل محدود کرده است. نرم افزار Hue که برای آندروید نیز موجود می باشد با تمام لامپ ها از شرکت های مختلف سازگار است. وی افزود Philips همچنان برنامه هایی را پیشنهاد می کند که با قطعات مختلف از جمله ترموستات Nest سازگاری دارند.   

منبع : wired
جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *