جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


اضافه شدن زبان عربی به اسکایپ

مایکروسافت امروز زبان عربی را هم به مترجم همزمان اسکایپ اضافه کرد. با اضافه شدن عربی حالا اسکایپ مکالمات شما را در لحظه به 8 زبان دنیا ترجمه می‌کند. این زبان‌ها عبارتند از انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، ماندارین، پرتغالی، اسپانیایی و عربی.

اضافه شدن زبان عربی به اسکایپ

مایکروسافت سرویس ترجمه همزمان را سال 2014 معرفی کرد و این سرویس فقط برای کاربران ویندوز فعال است. اسکایپ‌ حالا زبان عربی هم پشتیبانی می‌کند و این سرویس در مدارس آموزش داده می‌شود و خبرنگاران هم استفاده زیادی از این قابلیت دارند.

با توجه به این موضوع که ترجمه همزمان کار بسیار مشکلی است باید گفت اسکایپ این کار را به‌خوبی انجام می‌دهد. البته ممکن است گاهی گرامر درست نباشد یا ناچار شوید جمله را تکرار کنید اما در نهایت می‌توانید منظور طرف مقابل را متوجه شوید.

اسکایپ این ترجمه همزمان را در گفتوگوهای نوشتاری تا 50 زبان مختلف به یکدیگر را پشتیبانی می‌کند و پیش‌بینی‌  می‌شود این زبان‌ها کم کم به گفتوگوهای کلامی هم اضافه شوند.

برای فعال کردن این سرویس در اسکایپ، ابتدا به صفحه گفتوگو با فرد مورد نظر بروید و سپس بر روی گلوب کلیک کنید و در نهایت زبان مورد نظر را انتخاب کنید.

منبع آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *