جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


تبدیل گلکسی اس ۶ را به یک گوشی با صفحه کلید فیزیکی

اگر شما یکی از گوشی های سامسونگ گلکسی اس ۶ یا یک گلکسی اس ۶ اج دارید، احتمالا علاقه‌مند هستید که گوشی هوشمند خود را با یک صفحه کلید فیزیکی QWERTY استفاده کنید. حالا به نظر می‌رسد یک شرکت نروژی با نام  One2Touch آنچه بسیاری از کاربران به آن نیاز داشتند را در قالب کاور SlimType ارائه کرده است.

tabdile galaxy s6 be ye gooshi ba safhe klide fiziki

SlimType به عنوان اولین کاوری ارائه شده که صفحه کلیدی در خود جای داده و از طریق NFC با گوشی هوشمند یکپارچه خواهد شد. از آنجا که تا کنون هیچ کاور دیگری مشابه SlimType ارائه نشده، آن را اولین مورد در نوع ساخته است.

از ویژگی های بارزش، سطح پارچه‌ای بسیار خوب است. کاور SlimType از طریق NFC با گلکسی اس ۶ جفت می‌شود ( در واقع برای استفاده از آن لازم است یک برنامه اختصاصی را دانلود کرد ). علاوه بر آن، صفحه کلید QWERTY، کلید های میانبری را در خود جای داده که دسترسی سریع  به برنامه های مختلفی همچون ایمیل، تقویم، مخاطبین و وب را ممکن خواهد ساخت. احتمالا صفحه کلید  SlimType به نوبه‌ی خود کمکی خواهد بود تا کاربر سریع تر به ایمیل یا پیام کوتاه خود پاسخ داده و همچنین راهی سریع تر برای یادداشت برداری برای او به وجود آید. از آنجا که هنوز هیچ آزمایشی از این کاور صورت نگرفته نمی‌توان در مورد میزان سرعت و البته کاربر پسند بودن این وسیله جانبی اظهار نظر کرد.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه‌ی کاور SlimType منتشر نشده است. با این حال می‌توان از طریق وب سایت رسمی سازنده، آن را پیش خرید کرد. همچنین برای مدت محدودی این کاور با قیمت ۳۹ دلار ارائه خواهد شد و در رنگ های سفید، سیاه و قرمز قابل سفارش است.

 

منبع : gadgetnews

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *