جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


فرمان های جدید Google Now

شرکت گوگل در جدیدترین تغییرات انجام شده بر روی برنامه Google Now، 9 فرمان صوتی را به نسخه اندرویدی این برنامه افزوده است. قابلیت فعال و غیرفعال کردن چراغ‌قوه و یا خاموش و روشن کردن بلوتوث و وای‌فای از جمله این فرامین است.

فرمان های جدید Google Now

فرمان “Read My Messages” نیز پنج پیامک اخیر شما را بر روی صفحه،‌ نشان می‌دهد. پس از این نیز پرسشی پیش روی شما قرار خواهد گرفت تا در صورت نیاز، این پنج پیامک با صدای بلند خوانده شود. در صورت نیاز به اجرای یک برنامه نیز می‌توانید از دستور Open و پس از آن نام برنامه استفاده کنید. این فرمان برای توییتر، فیس‌بوک و برخی دیگر از برنامه‌های مهم قابل استفاده خواهد بود. علاوه بر این می‌توانید فرمان صوتی خود را به‌منظور بازکردن برخی وب‌سایت‌ها نیز به گوش اندروید برسانید.

استفاده از فرمان Open Camera نیز سریعا برنامه دوربین را برای شما اجرا خواهد کرد. این در حالی است که استفاده از فرمان Record Video برنامه دوربین را در حالت آماده فیلم‌برداری پیش روی شما قرار خواهد داد. اگر حس و حال گوش دادن به موسیقی دارید با صدور فرمان Play Music گزینه نمایش تصادفی رادیو‌های موجود در گوگل پلی موزیک پیش روی شما قرارخواهد گرفت. برقراری تماس و یا ارسال پیامک‌های متنی نیز به راحتی با استفاده از فرامین صوتی، امکان‌پذیر خواهد بود. امکان تنظیم هشدارهای صوتی برای زمان‌های مشخص نیز وجود دارد. با درخواست از گوگل برای تغییر میزان نور صفحه‌نمایش و یا تنظیم میزان صدا نیز به صفحه مربوط به تنظیمات صفحه‌نمایش و یا تنظیمات صوتی، هدایت خواهید شد.

منبع آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *