جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


عرضه قابلیت‌های جدید Office 2016

مایکروسافت ماه گذشته قابلیت‌های جدید را برای مجموعه نرم‌افزاری Office 2016 معرفی کرد و توضیح داد این قابلیت‌ها برای هر نسخه موبایلی و رایانه‌ای نرم‌افزار مذکور ارائه می‌شود.

عرضه قابلیت‌های جدید Office 2016
مایکروسافت در آن زمان قول داد این قابلیت‌های جدید را برای آن دسته از کاربرانی که در سیستم Office Insider ثبت‌نام کرده‌اند عرضه می‌کند تا آزمایش‌های لازم را روی آن انجام دهند.

باید گفت که مایکروسافت در این زمینه به قول خود عمل نکرد و به‌روزرسانی مذکور با تاخیر مواجه شد. ولی هم‌اکنون که هفته نخست دسامبر پشت‌سر گذاشته شده است، اعضای طرح Office Insider می‌توانند قابلتیت‌های جدید را در اختیار بگیرند.

از جمله قابلیت‌های جدیدی که از امروز برای Office 2016 ارائه شد می‌توان به سیستم Morph اشاره کرد که داده‌ها را به نرم‌افزار PowerPoint 2016 انتقال می‌دهد و همچنین امکان انتقال تصاویر ویدیویی آنلاین به OneNote 2016 را ایجاد می‌کند.

کاربران سازمانی که در سیستم محل کار خود در طرح First Release برای Office 365 Current Branch ثبت‌نام کرده‌ باشند نیز از امروز می‌توانند این قابلیت‌ها را مورد استفاده قرار دهند.

هنوز به طور دقیق مشخص نشده است قابلیت‌های مذکور تا چه زمانی به صورت آزمایشی در اختیار اعضای طرح Office Insider قرار می‌گیرند. با این وجود مایکروسافت تصمیم دارد اوایل سال آتی میلادی یک به‌روزرسانی جامع برای مجموعه نرم‌افزاری خود ارائه کند.

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *