جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


با شتابدهنده آپارات آشنا شوید

سایت آپارات حالا یک امکان جدید پولی برای دیده شدن بهتر ویدیوها عرضه کرده که «شتابدهنده» ( با شتابدهنده‌های استارتاپی اشتباه نگیرید) نام دارد.

با شتابدهنده آپارات آشنا شوید

به گفته آپارات با این امکان می‌توان تعداد مخاطبان ویدیو را به شکل چشمگیری افزایش داد و این یعنی ویدیوها در معرض بازدید بیشتری قرار می‌گیرد.

بعد از تغییر و تحولاتی که در چهره و نمای این سایت اخیرا شاهد آن بودیم حالا با این امکان آپاراتی‌ها مسیر جدیدی  برای افزایش بازدید ویدیوها باز کرده‌اند که البته  درآمدسازی بیشتری را هم برای آنها به همراه خواهد داشت.

این امکان برای کسانی که کانالی را در این سایت دارند و یا احتمالا ویدیوی محصولی را در کانال خود می‌گذارند جذاب خواهد بود و مسیر تبلیغی جدیدی هم به شمار می‌رود به خصوص برای آن گروه از شرکتها یا افرادی که علاقه‌ای به بنرهای تبلیغاتی ندارند.

صاحبان کانال‌های آپارات می‌توانند گزینه‌هایی بین ۲۰۰ تا ۵۰۰۰ بازدید را در بازه زمانی امروز تا پس فردا را انتخاب کنند.

قیمت ۲۰۰ بار پخش ویدیو از طریق شتابدهنده ۶۶ هزارتومان است و این یعنی به ازای هر بازدید ۳۰۰ تومان. در صورتی که گزینه ۵ هزاربازدید را انتخاب کنید ۱ میلیون و ۴۱۶ هزارتومان باید بپردازید که این یعنی به ازای هر بازدید ۲۸۳ تومان .

همچنین آپارات امکانات دیگری را برای کسانی که این روش تبلیغی را انتخاب می‌کنند در نظر گرفته از جمله اینکه بتوان لینکی را به زیر ویدیو اضافه کرد یا اینکه در پایان ویدیو حتی کاربران را با یک متن تبلیغاتی و یک لینک به سایت دلخواه هدایت کرد و یا حتی یک نرم‌افزار را دانلود کرد.

آپارات البته در مورد « شتابدهنده» توضیحاتی رسمی منتشر نکرده اما احتمالا ویدیوهایی که از این طریق شتابدهی می‌شوند به صفحه نخست سایت راه می‌یابند که بیشترین بازدیدها را بگیرند.

منبع ای تی ایران

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *