جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


مودم TP-Link با صفحه لمسی

اغلب دستگاه های کامپیوتری به سمت استفاده و عملکرد آسان حرکت می کنند اما این موضوع تاکنون در مورد مودم ها صادق نبوده است و اغلب آنها همچنان پیچیدگی های خاصی دارند. استفاده و راه اندازی آنها کار ساده ای نمی باشد و باید اطلاعاتی از قبیل IP، نام کاربری، رمز عبور، VPI و VCI ارائه دهنده اینترنت خود را داشته و در بخش تنظیمات مودم وارد نمایید تا بتوانید اینترنت منزل خود را فعال نمایید.

مودم TP-Link با صفحه لمسی

شرکت TP-Link که یکی از برترین شرکت های تولید کننده محصولاتی نظیر مودم های کامپیوتری و روتر می باشد روش جدیدی را برای مدل جدید خود به کار برده است. این مدل که P5 AC1900 نام دارد دارای صفحه نمایشی لمسی می باشد. این صفحه نمایش 4.3 اینچی بوده و امکانات متعددی را برای کاربر فراهم می آورد. شما حتی می توانید از طریق این صفحه نمایش رمز وایرلس مودم خود را نیز تغییر دهید. این صفحه نمایش در حالت عادی نشانگر ساعت می باشد.
این مودم دارای دو سیستم 2.4 گیگاهرتزی و 5 گیگاهرتزی است در نتیجه فرکانس های قوی و ضعیف اختلال ایجاد نکرده و سرعت فوق العاده ای را ارائه می دهد. بهره مندی از سه آنتن منجر به تقویت هر چه بیشتر امواج در محیط گردیده است بنابراین بدون نگرانی از ضعف سیگنال می توانید در سرتاسر منزل یا محل کار خود از اینترنت بهره مند شوید.

فناوری خاصی به نام Beamforming در این مودم به کار برده شده است در نتیجه پوشش امواج آن بر روی دستگاه های موبایل بهبود یافته است. به دلیل برخورداری از صفحه نمایش، این مودم باید در دسترس کاربر قرار گیرد تا بتواند امکانات آن را از طریق صفحه نمایش لمسی تغییر دهد بنابراین برخلاف سایر مودم ها نمی توان آن را در گوشه ای از منزل پنهان کرد. این امر باعث شده است TP-Link در طراحی ظاهری این مودم نهایت تلاش و استعداد خود را در معرض نمایش قرار دهد. صفحه نمایش آن نه تنها روشن و رنگی می باشد بلکه سطح آن اندکی خمیده بوده و این امر زیبایی خاصی به مودم اعطا می کند.

این مودم دارای پردازنده دو هسته ای با ظرفیت 1 گیگاهرتز می باشد و در پشت آن علاوه بر چهار درگاه کابل شبکه، دو درگاه USB 3.0 و USB 2.0 جای گرفته اند.

مودم TP-Link با صفحه لمسی2
قیمت TP-Link Touch P5 AC1900 در حال حاضر در وب سایت رسمی شرکت 210 دلار می باشد.

منبع 9صبح

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *