جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نارضایتی از جمعه سیاه بامیلو

سایت خرده فروش آنلاین بامیلو  که بسیاری آن را منتسب به راکت اینترنت آلمان ( شرکتی که در جهان به کپی کار مشهور است) می‌دانند و   طی یک هفته اخیر با تبلیغات وسیع و هزینه قابل توجه برای انتشار خبر در وبلاگ‌های تکنولوژی  و سایت‌های خبری ایران تلاش کرد توجه کاربران اینترنتی را به سمت خود جلب کند.

نارضایتی از جمعه سیاه بامیلو

اما تنها ساعاتی پس از آغاز این حراج سروصداهای کاربران در فضای وب و شبکه‌های اجتماعی بلند شد. انتقادات از تخفیف‌های ناچیز ( در مقایسه با ابعاد تبلیغات ) گرفته تا لغو سفارشها عصبانیت بسیاری از کاربران را در بر داشت به طوری که در مدت زمان کوتاهی تایم‌لاین بسیاری از شبکه‌های اجتماعی پر از انتقاد نسبت به این خرده فروش آنلاین شد

نارضایتی از جمعه سیاه بامیلو1

بامیلو در زمانی دست به این فروش اینترنتی پرسروصدا زد که ظاهرا حال و اوضاع خوبی در ایران ندارد. «موزاندو» دیگر شرکت  مشابه بامیلو که زیرمجموعه‌ای از راکت اینترنت بود عملا تعطیل شده و« تاکسی‌یاب» و «اسکانو » با خروج نیروهای آن وضعیتی مشابه را پیدا کرده‌اند.

به نظر می‌رسید در پایان جمعه سیاه آنچه برای بامیلو باقی مانده باشد رجوع به این تجربه تلخ باشد که :« تبلیغات به تنهایی برای موفقیت یک برند کافی نیست».

 

06

05

07

 

منبع آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

2 پاسخ به “نارضایتی از جمعه سیاه بامیلو”

  1. faeghe گفت:

    در زمان حراجمعه من مقایسه می کردمقیمت ها رو در همون موقع قیمت های زنبیل وچند تا فروشگاه دیگه از بامیلو و دیجی کالا بایین تر بود
    کلمه حراج بیاد یا نیاد!! فرقی می کنه؟

  2. Matori73 گفت:

    امیدوارم که این اشتباه بزرگ، درس عبرتی بشه برای بامیلو و امثال آن به هرحال چیزی که بیشتر از تبلیغ وسیع و تخفیف های کاذب اهمیت داره، کیفیت تعامل با مشتری هست ..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *