جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


توقف تولید ساعت هوشمند Urbane

چهار روز پیش ال جی اعلام کرد نسل دوم از ساعت هوشمند Urbane خود که از  نسل چهارم شبکه های مخابراتی یا همان ال تی ئی پشتیبانی به عمل می آورد، را فعلا از چرخه تولید خارج نموده است. دلیل آن نیز مشکل سخت افزاری اعلام شده بود اما دقیقا معلوم نبود این اشکال به کدام بخش این محصول مربوط است.

توقف تولید ساعت هوشمند Urbane. دلیل آن نیز مشکل سخت افزاری اعلام شده بود اما دقیقا معلوم نبود این اشکال به کدام بخش این محصول مربوط است.

امروز سرانجام این شرکت کره ای سکوت خود را شکسته و در خلال مصاحبه با سایت تلگراف، ضعف اصلی بهترین ابزار پوشیدنی خود را در میان حرف هایش لو داده. گویا مشکل به قطعه پیشرفته جدیدی مربوط می شود که در بخش نمایشگر دستگاه قرار دارد و تاکنون از آن در هیچ اسمارت واچی استفاده نشده است. بخشی از مصاحبه این کمپانی کره ای که به واسطه آن سایت تلگراف چنین ادعایی می کند را در زیر می توانید بخوانید:

«پیرو آزمایش های متعدد و قرار داشتن در شرایط سخت برای ساعات طولانی، مشخص شد این قطعه  با استانداردهای کیفیتی ال جی همخوانی ندارد و می تواند در طول زمان روی کیفیت تصاویر تاثیر منفی بگذارد.»

ناگفته نماند شرکت کره ای حاضر نیست به شکل دقیق و واضح مسئله ی موجود را تشریح کند و ترجیح می دهد هنوز کلیت قضیه در ابهام باقی بماند، آنها بر این باور هستند بر حسب ذات رقابتی بازار فاش ساختن جزئیات می تواند برایشان زیان بار باشد.

ال جی در آخر به این نکته اشاره داشته که این ساعت مشکل ایمنی ندارد و هیچ خطری کاربران را تهدید نمی کند، بنابراین لازم نیست نسخه هایی که در همین زمان کوتاه خریداری شده اند، باز پس داده شوند مگر اینکه خود افراد به این موضوع تمایل داشته باشند.

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.