جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


برگزاری هشتمین کنگره پیشگامان پیشرفت

هشتمین کنگره پیشگامان پیشرفت با موضوع «الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت؛ افق و تدابیر» روز پنجشنبه در محل تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد.

برگزاری هشتمین کنگره پیشگامان پیشرفت

در پایان کنگره پیشگامان پیشرفت که روز پنج‌شنبه با حضور دانشجویانی از سراسر کشور در محل تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد از ارائه‌دهندگان مقالات، وبلاگ‌ها، نشریه و موسسه علمی فعال در زمینه الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت تقدیر شد.

در مراسم اختتامیه این کنگره یک روزه با حضور دکتر واعظ زاده، رییس مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و تنی چند از معاونان و مدیران این مرکز و اساتید شرکت کننده در کنگره از ارائه دهندگان 9 مقاله برتر در قالب سخنرانی و پوستر تقدیر شد.

میلاد عرب، الناز غنیمت، انسیه قربانی پور، حسن محمد میرزایی و بهاره بهارلویی در بخش پوستر و علی شمس اسفند آبادی و محمد علی فیض پور(مقاله مشترک)، فاطمه مرسلی، علی رضا خرم روز و کبری پرداخته در بخش سخنرانی به ترتیب حائز رتبه های برتر شدند.

در بخش وبلاگ نیز جاویدان اسماعیل پور و مجتبی شیخ موفق به کسب عنوان برتر شدند.

در اختتامیه هشتیمن کنگره پیشگامان پیشرفت همچنین از نشریه انجمن مطالعات زنان دانشگاه تربیت مدرس و موسسه اندیشه و فرهنگ اسلامی یزد به عنوان نشریه و موسسه برگزیده تقدیر شد.

در این مراسم همچنین تعدادی از دانشجویان از جمله محمد طالاری، دانشجوی دکتری مدیریت استراتژیک دانشگاه تربیت مدرس، ناهید کریمی، دانشجوی فناوری اطلاعات، سید مصطفی موسوی، دانشجوی MBA دانشگاه شهید بهشتی سخنرانی‌های کوتاهی ارائه دادند.

گفتنی است، کنگره‌های پیشگامان پیشرفت طی سه سال گذشته هر شش ماه یک بار به همت مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت با هدف اطلاع رسانی در خصوص فعالیت‌های انجام شده در خصوص تدوین الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت و هم اندیشی و تبادل نظر با دانشجویان در راستای گفتمان سازی و جلب مشارکت جوانان کشور در تدوین و تحقق الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت برگزار شده است.

منبع ایسنا

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.