جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


فتوشاپ برای کاربران موبایلی

در این کنفرانس همچنین ابزار کاربردی Creative Cloud به‌روز شد تا کاربران بتوانند به صورت یکپارچه نر‌م‌افزارهای مختلف را در اختیار بگیرند.
فتوشاپ برای کاربران موبایلی
شرکت Adobe روز گذشته کنفرانس سالانه MAX را برگزار کرد و طی آن دو ابراز موبایلی جدید با نام‌های Photoshop Fix و Capture CC معرفی شد تا کاربران مبتنی بر نمایشگرهای لمسی هم بتوانند ابزارهای ویرایش تصویر را آسان‌تر از گذشته به کار برند.


کاربران در نسخه ویژه فتوشاپ برای رایانه‌های رومیزی قابلیت‌هایی از جمله Healing Brush و Liquify را در اختیار دارند که از این پس می‌توانند در سیستم عامل iOS هم به کمک آنها ویرایش تصویر را انجام دهند.

ابزار جدید Capture نیز مجموعه‌ای از قابلیت‌های Adobe Brush، Shape، Color و Hue محسوب می‌شود که در قالب یک سرویس واحد در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

در این کنفرانس همچنین ابزار کاربردی Creative Cloud به‌روز شد تا کاربران بتوانند به صورت یکپارچه نر‌م‌افزارهای Photoshop Mix، Photoshop Sketch، Illustrator Draw، Comp CC و Premiere Clip را به کار گیرند.

«برایان لامکین» مدیر مرکز Digital Media در شرکت Adobe با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد: «سیستم Creative Cloud یک پلتفرم واحد برای کاربران جهانی محسوب می‌شود که تمام ابزارها و خدمات مورد نیاز را مبتنی بر فضای پردازش ابری ارائه می‌دهد.»

با عرضه آخرین نسخه Creative Cloud شرکت Adobe به کاربران جهانی امکان داده است بدون هرگونه محدودیت‌، در هر مکان و زمانی که هستند تمام خدمات آن را در اختیار بگیرند.

منبع ایتنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *