جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


زیرنویس در تلویزیون های سامسونگ

شتیبانی از زیرنویس همیشه مسئله‌‌ای دشوار بوده است، به خصوص وقتی مربوط به پخش ویدیو های زنده باشد. اگرچه سامسونگ می خواهد که امکانات زیرنویس را در تلویزیون های هوشمند خود بهبود ببخشد تا برای افراد نابینا و ناشنوا تصاویر و امکانات بهتری را به ارمغان داشته باشد و هم چنین آماده است تا تکنولوژی های جدیدی را نیز ارائه کند.

زیرنویس در تلویزیون های سامسونگ

این غول فناوری جدیدا در اظهار نامه‌ای بیان کرده است که قرار است از فرمت Hbbtv 2.0 در IFA ماه دیگر پرده برداری کنند. این فرمت اولین گزینه در پروژه Pilot-A به حساب می آید. شما می توانید این فرمت جدید را در برلین در تالار دیجیتال ARD در اتاق های IRT، RBB و IBC مشاهده کنید.

پس در واقع Hbb Tv 2.0 چه کاری انجام می دهد؟ قرار است که فرمت زیرنویس EBU-TT-D را پشتیبانی کند که درباره محتوای آنلاین است. با این فرمت می شود برای پخش زنده اینترنتی زیرنویس تولید کرد. که به هر حال بسیار موثر است و نیاز به آن نیز احساس می شود. می یانگ سو، معاون شرکت سامسونگ در این باره می گوید:

«برای اینکه پروژه Hbb4All را پشتیبانی کنیم و برای این معرفی آماده باشیم، سامسونگ کار خود را در بخش راه اندازی زیر نویس های EBU-TT-D سرعت بخشیده است و ما از کمک و پشتیبانی که توسط IRT،RBB و دیگر همکاران Hbb4all داشتیم، تشکر می کنیم.»
منبع: Sammobile

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *