جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نازک‌ترین آیفون تولید شده توسط اپل

شاید تعجب کنید که چرا باید مقاله‌ای در مورد آیفون 7 اپل را حالا بخوانید در حالی که هنوز آیفون 6S هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده و حتی هنوز یک سال کامل به معرفی نسخه 7 گوشی‌هوشمند محبوب اپل مانده است؟ در ادامه با ما باشید تا علت آن را متوجه شوید.

نازک‌ترین آیفون تولید شده توسط اپل
دلیل این مسئله این است که یکی از تحلیلگران خوب و با سابقه شرکت اپل در جمع سرمایه‌گذاران اعلام کرده که آیفون 7 با ضخامتی بین 6 تا 6.5 میلی‌متر، احتمالاً باریک‌ترین آیفونی باشد که تاکنون توسط اپل ساخته شده است.

این پیش‌بینی را مینگ‌چی‌کو تحلیل‌گر موسسه KGI Securities انجام داده و گفته که آیفون 7 ضخامتی به اندازه آیپد ایر 2 و آیپادتاچ خواهد داشت که هر دوی این دستگاه‌ها، 6.1 میلی‌متر ضخامت دارند.

در حال حاضر آیفون 6، ضخامت 6.9 میلی‌متری‌ دارد و این در حالی است که آیفون جدید اپل با توجه به استفاده این شرکت از آلومینیوم سری 7000 در بدنه آن، انتظار می‌رود ضخامتی بیش از 7 میلی‌متر داشته باشد.

بر همین اساس و آنچه که در مورد بدنه آیفون جدید در گزارشات گذشته شنیده‌ایم و از طرف دیگر زمان زیادی هم تا رونمایی اپل از آیفون 7 مانده است، پیش‌بینی این تحلیل‌‌گر تا حدودی در هاله‌ای از ابهام است.

منبع : فارنت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *