جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آپدیت جدید اینستاگرام

اینستاگرام بالاخره قابلیت دایرکت خود را بروزرسانی کرد تا با برداشته شدن محدودیت های قبلی، بتوانیم از آن مثل یک سرویس پیام رسانی واقعی استفاده کنیم. طبق آخرین پست بلاگ رسمی اینستاگرام، نسخه ۷٫۵ این اپ هم اکنون برای کاربران iOS و اندروید در دسترس قرار گرفته است.

آپدیت جدید اینستاگرام

مهم ترین قابلیت اضافه شده، امکان ارسال محتوا از فید شخصی به عنوان دایرکت است. سابقا دایرکت اینستاگرام به اشتراک گذاری تصاویر اریجینال در شبکه اجتماعی محدود بود، اما از حالا به بعد کاربران قادرند تا تصاویر را به طور مستقیم از فید خود یا از طریق گرفتن عکس با دوربین با دیگران به اشتراک بگذارند.

با فراهم شدن این امکان، دیگری نیازی به منشن کردن دوستان خود در قسمت نظرات عکس ها نخواهید داشت و می توانید تصویر را مستقیما و به طور خصوصی برای او ارسال کنید.

امکان جدید دیگر، پاسخ سریع با سلفی در دایرکت های گروهی است. ضمنا پشتیبانی از اموجی ها هم به دایرکت اضافه شده، بنابراین می توانید احساسات خود را نسبت به تصاویر با شکلک های مختلف ابراز کنید و همچنین با دوستان خود در دایرکت مکالمه متنی هم داشته باشید.

ارسال دایرکت در گروه های نامگذاری شده هم از قابلیت های خوب نسخه جدید محسوب می شود که تجربه ای تقریبا مشابه چت در فیسبوک، کمپانی مادر اینستاگرام را برای کاربران فراهم کرده.

نسخه ۷٫۵ اینستاگرام را می توانید هم اکنون از گوگل پلی و اپ استور دانلود کنید.

منبع:The Next Web

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

2 پاسخ به “آپدیت جدید اینستاگرام”

  1. sara گفت:

    سلام من اینستاگرام رو اپدیت کردم ولی قسمت دایرکتش نمیدونم از کجا بفهمم ک طرف دایرکتمو خونده یا نه لطفا راهنماییم کنین از کجا بدونم.ممنون میشم

    • نیلوفر معماریان محمدی گفت:

      سلام دوست عزیز احتمالا منظورتون اینه که مثل واتس اپ یا تلگرام بهتون نشون بده که پیغامتون دیده شده .تا اونجایی که من میدونم همچین امکانی نیست….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *