جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


ساعت هوشمند مخصوص کودکان

saate hooshmande makhsoose koodakan

 

در حال حاضر دستگاه های پوشیدنی متعددی برای کودکان به بازار ارائه شده اند که قابلیت اتصال به اینترنت را دارند. در این خبر قصد داریم شما را با یکی از این موارد آشنا کنیم که از نظر امکانات در مقایسه با سایر موارد کامل تر است.

این محصول که توسط شرکت چینی Tencent ساخته شده QQ Watch نام دارد و مجهز به یک نمایشگر OLED با ابعاد ۱٫۱۲ اینچ و رزلوشن ۱۲۸ در ۱۲۸ پیکسل است.

دستگاه مورد بحث دارای استاندارد IP65 است و یک دکمه تماس اضطراری نیز برای آن در نظر گرفته شده و همچنین از نسل دوم شبکه موبایل پشتیبانی می کند.

اما مهم ترین قابلیت این ساعت امکان رهگیری اش است که برای دقت بیشتر همزمان از GPS، وای فای و شبکه موبایل بهره می گیرد. حتی یک دوربین ۰٫۳ مگاپیکسلی نیز برای این گجت در نظر گرفته شده و چون امکان استفاده از اپلیکیشن وی چت برای کاربران آن فراهم شده، کودکان گم شده می تواند عکس خود را از طریق آن برای والدین شان ارسال نموده و راهنمایی های لازم را در مورد موقعیت خود در اختیارشان قرار دهند.

باتری این ساعت هم تا ۵ روز دوام می آورد و  پس از خالی شدن می توانید آن را با استفاده از پورت مغناطیسی اش شارژ نمایید. هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت این ساعت به دست نیامده اما یکی از نمایندگان این شرکت اعلام داشته که QQ Watch دستگاه مقرون به صرفه ای خواهد بود.

منبع : engadget

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *