جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


Transformer Book ایسوس

ایسوس اعلام کرد که کاربران دستگاه های سری TransformerBook این شرکت می توانند به صورت رایگان دستگاه خود را به ویندوز 10 ارتقاء دهند. بدین صورت این کاربران می توانند برای اولین بار علاوه بر نوت بوک از تبلت ویندوز 10 نیز بهره برند.
بیش از 2 هفته از عرضه رسمی نسخه 10 ویندوز می گذرد و کاربران زیادی سیستم عامل دستگاه های خود را به این نسخه از ویندوز ارتقاء داده اند. ایسوس یکی از اولین شرکت ها در دنیا بود که این امکان را برای کاربران خود مهیا نمود تا همزمان با عرضه نسخه 10 سیستم عامل ویندوز ،کاربران ایسوس بتوانند سیستم عامل دستگاه خود را به صورت رایگان ارتقاء دهند. اما یکی از دستگاه های که این امکان برای آن فعال شده است دستگاه های هیبریدی سری TransformerBook می باشد.

Transformer Book محصول جدید ایسوس

 

این سری از دستگاههای ایسوس که به 2 در یک معروف می باشد ترکیبی از نوت بوک و تبلت می باشند و کاربران در واقع با خرید یک دستگاه از دو دستگاه بهره می برند. یکی از سری های محبوب این سری نوت بوک/تبلت T100 می باشد که در نسخه ها مختلف عرضه شده است. این محصول در دو نسخه عرضه شده است.T100TA و نسخه جدیدتر آن T100TAL .بارز ترین ویژگی مدل جدید مجهز بودن به درگاه سیم کارت با پشتیبانی از شبکه های 4G/LTE می باشد.
اما این سری از ا دستگاههای 10 اینچ مجهز به پردازنده های خانواده Bay Trail چهار هسته ای می باشد. صفحه نمایش این دستگاه با از نوع HD و لمسی با قابلیت شناسایی 10 انگشت به صورت همزمان می باشد. همچنین این دستگاه بر خلاف سایز آن که طبیعتاً باید دارای محدودیت هایی باشد ،دارای پورت های کامل از جمله USB،Micro USB،Micro HDMI و اسلات کارت خوان می باشد و به هیچ وجه کاربران را نا امید نمی نماید. وزن این دستگاه در مجموع نزدیک به 1.1 کیلوگرم می باشد.

منبع آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *