جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گجتی که آیفون را بی سیم شارژ میکند

vasileyi k iphone ra bisim ch mikonad

 

هر کسی آرزو دارد که گوشی خود را به صورت بی سیم شارژ کند تا از دردسر های مربوط به شارژ های کابلی و پیدا کردن سوکت برق ، در امان باشد . خب ، همانطور که در جریان هستید ، قابلیت شارژ بی سیم که دیری از معرفی آن نمیگذرد در دستگاه های اندوریدی مورد استفاده قرار گرفته است. البته پرچمداران پلتفرم اندروید همانند نوت ۴ و نوت ۵ که به تازگی عرضه شده است. اما قابلیت شارژ بی سیم در سیستم عامل ios موجود نبود ، البته تا پیش از اینکه این  محصول در وبسیات Adafruit عرضه شود .

 

این محصول جدید که Adafruit Lightning Connector  نام گرفته است ، به کاربران آیفون توانایی شارژ بی سیم را هدیه میکند. در واقع ، این دستگاه که در تصویر قابل مشاهده است ، همانند ماژولی به آیفون ها اضفه میشود و آن را به صورت بی سیم شارژ میکند. این دستگاه کاربردی ، برای آیفون های ۵ ، ۵C ، ۵S وهمچنین دو دستگاه آیفون ۶ و ۶ پلاس قابل استفاده است .

البته برای کسانی که از قابلیت شارژ بی سیم اطلاعی ندارند باید گفت که شارژ بی سیم برای تلفن های همراه ، نیاز به یک دستگاه دیگر هم دارد که همانند یک ظرف یا بشقاب است. این دستگاه معمولا در فرودگاه ها و مکان های عمومی وجود دارند ، البته در بعضی کافی شاپ های خارج از کشور هم این دستگاه ها موجود میباشند تا مشتریان بتوانند به راحتی دستگاه خود را شارژ کنند.

اگر شما یک تلفن هوشمند مدرن دارید ممکن است تا کنون متوجه شده باشید که یک قابلیت با نام شارژ بی سیم  یا Qi شارژ موجود شده است. شما با این تکنولوژی میتوانید تلفن هوشمند خود را به شکل بی سیم شارژ کند. این تکنولوژی در بسیاری از شرکت ها به صورت استاندارد وجود دارد ، اما در آیفون های چنین نبوده است. حال این دستگاه میتواند به َآیفون شما متصل شود و همانند یک قطعه استاندارد آیفون شما را به صورت بی سیم شارژ کند.

منبع : زوم تک

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *