جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


توقف فعالیت وب سایت روباه

این وب سایت که با پسوند «ir» فعالیت می کرد مطالبی مبنی بر معرفی «اولین و بزرگترین مرکز پرورش روباه در ایران» را منعکس کرده بود.

در این وب سایت ضمن معرفی مرکز پرورش و بیان هدف خود مبنی بر بهره برداری از پوست و خز روباه در اصفهان باعث نگرانی علاقه مندان محیط زیست کشور شده بود.

توقف فعالیت وب سایت روباه

در این زمینه معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد: به هیچ عنوان چنین مجوزی از سوی این اداره کل صادر نشده است.

سعید یوسف پور با بیان اینکه هیچ گونه فعالیت عملی و واقعی در این زمینه انجام نشده است اظهارکرد: موضوع راه اندازی این وب سایت با عنوان «اولین و بزرگترین مرکز پرورش روباه در ایران» از طریق مراجع قانونی و پلیس فتا درحال پیگیری است و به لحاظ اخلاقی و فنی هرگز چنین مجوزی از طرف اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان صادر نشده و نخواهد شد.

وب سایت مذکور که گفته می شود بتازگی فعالیت خود را آغاز کرده امروز سه شنبه بعد از اعتراض دوست داران محیط زیست و اقدام های اداره کل حفاظت محیط زیست استان فعالیت خود را متوقف کرد .

در صفحه اصلی این سایت ضمن عذرخواهی آمده است، این وب سایت برای حمایت از حیوانات زینتی خزدار خصوصا روباه طراحی شده بود و تصاویر به نمایش گذاشته شده مبنی بر کشتار این جانوران مربوط به کشورهای خارجی بوده است .

منبع:ایرنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *