جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


Arrow ،نسخه بتای لانچر اندروید مایکروسافت

مایکروسافت امروز آغاز تست بتای لانچر اندرویدی خود به نام Arrow را اعلام کرد. ردیف بالایی این لانچر به نمایش آخرین اپلیکیشن هایی که از آنها استفاده کرده اید اختصاص داده شده و ۳ ردیف وسط صفحه نیز اپلیکیشن های با بیشترین دفعات استفاده را نمایش می دهند. اپلیکیشن های بخش dock یا نوار پایین صفحه نیز همیشه در جای خود ثابت بوده و انتخاب آنها توسط کاربر امکان پذیر است.

Arrow ،نسخه بتای لانچر اندروید مایکروسافت

 

سوایپ به راست کاربر را به بخش «تذکرات و یادداشت ها» هدایت می کند که در آن کاربر می تواند کارهای مورد نیاز خود را لیست کرده و پس از انجام جلوی آن ها را تیک بزند. سوایپ در جهت مخالف نیز لیست مخاطبینی را آشکار می کند که اخیرا با آنها از طریق تلفن، ایمیل یا پیام رسانی در ارتباط بوده اید و در بخش پایین آن نیز کاربران با بیشترین تعداد برقراری تماس نمایش داده می شوند.

سوایپ از پایین صفحه به بالا نیز مطابق روند مرسوم امکانات بیشتری را در اختیار کاربر قرار داده و با ورود به کشوی اپلیکیشن ها نیز می توان نرم افزارهای موجود را به ترتیب حروم الفا مشاهده و انتخاب کرد.

Arrow ،نسخه بتای لانچر اندروید مایکروسافت 2

Arrow ،نسخه بتای لانچر اندروید مایکروسافت 3

گفتنیست برای امتحان کردن نسخه بتای این لانچر می توانید فایل APK آن را از اینجا دریافت کنید، اما توجه داشته باشید برای نصب آن لازم است تنظیمات مورد نیاز برای نصب اپلیکیشن از منابعی غیر از گوگل پلی را در دستگاه خود اعمال کنید، همچنین به خاطر داشته باشید لانچر مایکروسافت هنوز به مرحله نهایی نرسیده و امکان دارد در هنگام استفاده از آن مشکلاتی مشاهده گردد.

منبع:phonearena

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *