جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


آپدیت امکانات کاربردی واتس‌اپ برای اندروید

واتس‌اپ، نرم افزار پیام‌رسان اندرویدی خود را با ویژگی‌های جدیدی به‌روزرسانی کرد. یکی از مهم‌ترین این قابلیت‌ها، نشانه‌دار کردن گفتگوهایی است که خوانده نشده است

آپدیت امکانات کاربردی واتس‌اپ برای اندروید

برای این نشانه‌گذاری کافی است انگشت خود را بر روی گفتگوی موردنظر نگه دارید تا یک منو باز شود. اگر بر روی آخرین گزینه این منو یعنی Mark as Unread کلیک کنید یک دایره کوچک سبز رنگ بر روی گفتگوی موردنظر قرار می‌گیرد که در مراجعات بعدی می‌توانید آسان‌تر آن را پیدا کنید.

آپدیت امکانات کاربردی واتس‌اپ برای اندروید-2

یکی دیگر از قابلیت‌های جالب و کاربردی اضافه شده به واتس‌اپ در آپدیت جدید، اعمال نوتیفیکیشن دلخواه به مخاطبین و گروه‌هاست. برای استفاده از این امکان کاربردی این کافی است بر روی هر مخاطب یا گروهی کلیک کنید. سپس در بالای گفتگو بر روی نام مخاطب یا گروه کلیک کنید (منظور Details یا جزئیات مخاطب است). پس از آن در پایین بر روی Custom Notifications کلیک کنید و تیک گزینه Use Custom Notifications را بزنید و آن وقت می‌توانید برای تماس‌ها و پیام‌های آن مخاطب صدا یا موسیقی خاصی قرار دهید.

آپدیت امکانات کاربردی واتس‌اپ برای اندروید-3

عده ای از کاربران می‌خواهند به هنگام گفتگوی صوتی، ترافیک کمتری را مصرف کنند. در تصویر زیر نحوه فعال‌کردن گزینه‌ای به این منظور را مشاهده می‌کنید. در این قابلیت جدید، میزان مصرف ترافیک اینترنت شما به هنگام گفتگوی صوتی کاهش می‌یابد، اما وبسایت The Next Web که این قابلیت را تست کرده می‌گوید که ممکن است در این حالت اندکی تاخیر را تجربه کنید.

آپدیت امکانات کاربردی واتس‌اپ برای اندروید-4

این آپدیت هنوز به فروشگاه گوگل پلی استور اضافه نشده، اما از طریق وبسایت واتس‌اپ در دسترس قرار دارد. هنوز مشخص نیست که این آپدیت‌ها چه زمانی برای دیگر نسخه‌های واتس‌اپ منتشر خواهد شد.

منبع:دیجی کالا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *