جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


۱۰۰ میلیارد دانلود در اپ استور

در کنفرانس WWDC سال جاری، تیم کوک عنوان کرد در ۶ سال اخیر که اپ استور کار خود را آغاز کرده، اکنون موفق شده تا به رکورد ۱۰۰ میلیارد دانلود در زمینه اپلیکیشن ها دست پیدا کند.

۱۰۰ میلیارد دانلود در اپ استور

اگرچه این رقم شگفت انگیز است اما از آن طرف، آقای کوک سخنی در مورد تعداد اپلیکیشن های حاضر در اپ استور اپل به میان نیاورد. اکنون اما مشخص گشته که تعداد اپلیکیشن های موجود در این فروشگاه مجازی به بیش از ۱.۵ میلیون و در اصل ۱,۵۰۷,۷۷۹ عدد رسیده اند

۱۰۰ میلیارد دانلود در اپ استور1

در میان این ۱.۵ میلیون، می توان گفت تعداد ۱,۰۱۰,۹۲۸ اپلیکیشن برای آیفون توسعه پیدا کرده و از سوی دیگر نیز رقم ۴۸۱,۹۷۰ اپ به شکل اختصاصی برای آیپد در دسترس هستند. به طور کلی نیز تعداد ۵۴۵,۰۰۰ از ۱.۵ میلیون اپلیکیشن موجود، یکپارچه و قابل اجرا بر روی آیفون و آیپد هستند. این در حالی است که کامپیوترهای مک نیز شامل ۲۳.۴۲۳ اپلیکیشن در فروشگاه مجازی اپ استور هستند.

این آمار از سوی AppShopper منتشر شده اند و با دیدن کردن از این وب سایت آماری می توانید ملاحظه کنید که از زمان شروع به کار اپ استور تا کنون، ۲,۳۱۶,۴۱۳ اپلیکیشن برای حضور در این فروشگاه توسط اپل تایید شده اند. اما علت تفاوت این آمار در چیست؟

بسیاری از اپلیکیشن ها پس از مدتی حضور در اپ استور، توسط اپل و یا خود توسعه دهنده از فروشگاه یاد شده خارج گشته اند

۱۰۰ میلیارد دانلود در اپ استور3

این در حالی است که AppBrain، منبعی برای شمارش اپلیکیشن های گوگل پلی، اذعان دارد که اکنون ۱,۶۰۹,۰۶۴ اپلیکیشن در فروشگاه یاد شده موجود بوده و در این زمینه، هنوز برتری با گوگل است.

 

منبع:دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *