جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گیر اسپرت سامسونگ، گجت پوشیدنی تا هفته اینده

اطلاعات جدیدی از گجت پوشیدنی جدید سامسونگ با نام گیر اسپرت منتشر شده است. این محصول احتمالاً در نمایشگاه IFA معرفی می‌شود.

تا نمایشگاه IFA برلین، زمان زیادی باقی نمانده است و به‌ نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ به همراه فبلت گلکسی نوت ۸، یک گجت هوشمند جدید با قابلیت پایش سلامتی عرضه خواهد کرد. وب‌سایت اندروید هدلاینز با بررسی پایگاه اطلاعات FCC، به جزئیاتی در مورد گجت پوشیدنی و هوشمند جدید سامسونگ با نام گیر اسپرت (Gear Sport) دست پیدا کرده است.

با توجه به اینکه گجت جدید سامسونگ با شماره مدل SM-R600 از FCC تأییدیه گرفته‌ است، انتظار می‌رود این مدل برای معرفی و عرضه‌ی رسمی آماده باشد. ساعت‌ هوشمند گیر اس 3 سال گذشته در نمایشگاه IFA برلین معرفی شد و به همین جهت، منطقی به‌ نظر می‌رسد که سامسونگ از گجت پوشیدنی گیر اسپرت، شهریورماه در برلین رونمایی کند؛ البته اگر این گجت پوشیدنی جدید، یک ساعت‌ هوشمند باشد.

بر اساس اطلاعاتی که درباره‌ی گیر اسپرت منتشر شده است، این دستگاه از بلوتوث و وای‌فای پشتیبانی می‌کند و هم‎چنین انتظار می‌رود سیستم‌عامل تایزن روی آن اجرا شود. با وجود اینکه تصویر فاش شده در FCC از محصولی با شماره شناسه A3LSMR600، به یک ساعت‌ هوشمند شباهت دارد؛ ولی صرفا با عنوان «دستگاه مچی» به ثبت رسیده است؛ به همین جهت، امکان دارد گیر اسپرت به‌عنوان عضو جدیدی از سری مچ‌بندهای گیر فیت سامسونگ راهی بازار شود. در واقع، به‏‌نظر می‌رسد گجت پوشیدنی سامسونگ بر پایش سلامتی متمرکز خواهد بود تا رقابت نزدیک‌تری با ساعت‌های هوشمند اپل واچ داشته باشد که مدت‌ها است قابلیت‌های متنوعی برای پیگیری وضعیت سلامتی کاربران ارائه می‌دهند.

شرکت سامسونگ پیش‌تر جزئیاتی در رابطه با گجت پوشیدنی جدید خود منتشر کرد و از اعضای برنامه‌ی اسمارت‌لب پلاس در رابطه با گجت پوشیدنی‌اش نظرخواهی کرد.

به‌نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ، محصول ضد آب جدیدی عرضه خواهد کرد که از قابلیت‌‌های یک ساعت‌‍ هوشمند و دست‌بند سلامتی به طور مشترک استفاده می‎کند؛ البته محصول جدید سامسونگ یک ساعت‌ هوشمند کامل نخواهد بود، زیرا ابعادی کوچک‌تر از ساعت‌های هوشمند دارد و استفاده از آن‌ راحت‎تر خواهد بود. این محصول جدید، بر قابلیت‌های سلامتی متمرکز شده است.

باید منتظر ماند و دید شرکت سامسونگ، چه محصول جدیدی در نمایشگاه IFA برلین معرفی خواهد کرد. از معرفی دست‌بند هوشمند گیر فیت 2 و ساعت‎ هوشمند گیر اس 3 حدود یک سال گذشته است و عرضه‌ی یک گجت هیبریدی با ترکیبی از قابلیت‌ ساعت‎های هوشمند و مچ‌بندهای سلامتی‎، شاید نیاز بازار باشد. همانطور که گفته شد، هنوز مشخص نیست این محصول به‌عنوان ساعت‌ هوشمند راهی بازار می‎شود یا سامسونگ آن‌ را به‌عنوان مدل جدیدی از سری دست‎بندهای سلامتی گیر فیت ارائه خواهد داد.

منبع : زومیت

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *