جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گوشی آی‌فون 8 پلاس در حین شارژ منفجر شد

 عرضه گوشی‌های آی‌فون 8 و 8 پلاس از تاریخ 22 سپتامبر در بسیاری از کشورهای جهان از جمله تایوان آغاز شده است. گزارش‌های اولیه از وجود مشکل نویز صدا در حین برقراری تماس‌های صوتی در این دو گوشی حکایت داشتند که طبق گفته اپل، در به‌روزرسانی جدیدی که برای این گوشی‌ها ارسال می‌شود، برطرف خواهند شد.

 

گوشی آی‌فون 8 پلاس در حین شارژ منفجر شد

تا به امروز، مشکل دیگری برای این دو آی‌فون جدید گزارش نشده بود؛ اما ساعاتی پیش، خبری مبنی بر انفجار یک گوشی آی‌فون 8 پلاس در رسانه‌های تایوانی منتشر شد که نگرانی کاربران را به دنبال داشت. به گفته رسانه‌های این کشور، گوشی مورد نظر مدل 64 گیگابایتی آی‌فون 8 پلاس بوده که توسط خانمی‌ به نام Wu در تاریخ 23 سپتامبر خریداری شده بود. وی عنوان کرد که مشکل خاصی در روزهای اولیه استفاده از این گوشی وجود نداشته تا این‌که در روز سه‌شنبه، ناگهان گوشی در حال شارژ منفجر شد.

وی در ادامه افزود زمانی‌که گوشی را به شارژر وصل کرده، 70 درصد از شارژ گوشی باقی مانده بود و پس از گذشت تقریبا 3 دقیقه و با این‌که شارژر اصلی به گوشی وصل بود، انفجار رخ داده است. تصاویر منتشر شده از این گوشی نشان می‌دهند که شدت انفجار به اندازه‌ای بوده که پنل نمایشگر از بدنه آن جدا شده است.

در این گزارش آمده که این فرد از زمانی‌که اپل گوشی آی‌فون 4 خود را عرضه نموده، از اسمارت‌فون‌های این شرکت استفاده می‌کرده و در گذشته هرگز چنین اتفاقی را تجربه نکرده است. گفته می‌شود که مدل منفجر شده برای انجام تحقیقات بیشتر برای کمپانی اپل ارسال شده است.

منبع : آی تی رسان

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *