جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گجت پوشیدنی ال جی برای کودکان

gadget pooshidani LG baraye koodakan

با استناد به توئیت ایوان بلاس، بلاگر و ادیتور مشهور آمریکایی که اخبار شرکت های موبایلی را لو می دهد و عموما از کارهای مخفی آنها پرده بر می دارد، احتمالا کمپانی ال جی با همکاری ورایزن دو گجت پوشیدنی برای کودکان تولید و عرضه خواهد کرد.

این محصولات با نام های GizmoPal 2 و GizmoGadget  در فصل خرید سال نو میلادی یعنی حدودا اواخر آذرماه در فروشگاه های  این اپراتور به صورت حضوری و آنلاین برای فروش عرضه خواهد شد.

ال جی GizmoPal، طرح بندی کاملا ساده ای دارد و از یک کلید فیزیکی و اسپیکر تشکیل شده و به والدین این امکان را می دهد تا فعالیت های فرزندان خود را کنترل و مانیتور کنند. این روند نیز به واسطه امکان تماس دو طرفه، یک اپلیکیشن مخصوص و ردیاب بی درنگ GPS انجام می شود.

ساعت GizmoPal جدید برخلاف نسخه اولیه، صفحه نمایش دارد که علاوه بر کاربردی تر شدن، باعث زیبایی بیشتر آن نیز شده و کودکان با اشتیاق بیشتری از آن استفاده خواهند کرد. هر دو ساعت پوشیدنی ال جی، امکان برقراری و دریافت تماس های تلفنی را دارند و والدین می توانند به کمک تلفن هوشمند خود، فرزندانشان را ردیابی کنند و از روی نقشه ببینند کجاها رفت و آمد دارند.

شرکت کره ای یاد شده هنوز به طور رسمی این گجت ها را معرفی نکرده و به همین دلیل هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت یا زمان دقیق عرضه آنها اعلام نشده. البته با توجه با تاریخی که روی نمایشگر GizmoGadget در عکس آن می توان حدس زد، احتمالا این ابزار پوشیدنی 21ام آبان ماه به طور رسمی رونمایی خواهند شد. البته این فقط یک گمانه زنیِ خبری است.

در این زمانه که دنیای مجازی تقریبا همه بخش های زندگی انسان ها را احاطه کرد، برای اطمینان از درستی فعالیت های آنلاین فرزندان خود می توانید از گجت های پوشیدنی مشابه محصول آتی ال جی کمک بگیرید. این وسایل در عین حال که حس مستقل و آزاد بودن به کودک می دهند، موجب خاطر جمعی والدین هم هستند.

 

منبع : digiato

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *