جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گجت عجیب… لامپ یا اسپیکر ؟!

در بخش کوچکی از سخنرانی اصلی سونی در CES 2015 رییس این کمپانی کاز هیرای از لامپ جدید و عجیبی به نام Symphonic Light رونمایی کرد که در درون خود یک اسپیکر نیز به همراه دارد.

این لامپ مفهومی، بخشی از طرح و برنامه‌های Life Space UX سونی است که با معرفی یک پروژکتور با رزولوشن 4K کلید خورده بود. سونی می‌گوید که این طرح مفهومی از یک تکنولوژی به نام Vertical Drive بهره می‌برد که می‌تواند از مواد لامپ جهت تولید صدا بهره ببرد.

 

light

 

 

 

اما مدیر سونی بیش از همه چیز بر روی تجربه استفاده از این اسپیکر نوری سمفونیک تأکید دارد. هیرای می‌گوید: ” موسیقی مورد علاقه شما از یک لامپ/اسپیکر زیبا به پرواز در می‌آید، اتاق شما را پر از موسیقی می‌کند و البته به زندگی روزانه شما نیز نور می‌بخشد.

این طرح ناخواسته ما را به یاد بخش جدید سونی می‌اندازد. سونی اخیرا بخشی را راه اندازی کرده و از طرح‌های مفهومی و ایده‌های نو حمایت می‌کند. هدف نهایی این بخش، ارائه ایده‌هایی به بازار است تا سونی را بار دیگر به عنوان یک کمپانی نوآورانه معرفی کند.

هر چند سونی هیچ‌گاه از وجود این بخش سخن به میان نیاورده، اما منابع معتبر خبری چون بلومبرگ و وال استریت ژورنال بارها بر تأسیس این بخش تأکید داشته‌اند. شنیده شده که گزارشات این بخش به شخص رییس سونی، آقای کاز هیرای ارسال می‌شود.

منبع: theverge

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *