جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گجت اسپری کره

gadget spray kare

 

گجت اسپری کره ، روش استفاده از کره را راحت تر کرده است.

مسائل زیادی می توانند صبح شما را خراب کنند؛ برای مثال می توان به ریختن قهوه روی لباس یا مالیدن کره ی سفت روی نان تست ترد اشاره کرد. کمپین جدیدی در KickStarter به معرفی گجت اسپری کره ی بیایم پرداخته که قصد دارند این مشکل را برطرف کنند. این گجت اسپری کره می تواند حجم مناسبی از کره را ذوب کرده و آن را روی نان تست شما اسپری کند.

سازندگان گجت اسپری کره در این باره توضیح داده اند که: “مصرف کره در آمریکا بسیار بالاست؛ اما روش مصرف کره در طول سال ها هیچ تغییری نداشته است. به این ترتیب ما به این فکر افتادیم که روش نگه داری و مصرف کره را تغییر دهیم.”

در این روش، قطعه ای از کره و یا هر نوع از روغن مورد نظر، در قوطی مخزنی گجت اسپری کره ی بیایم قرار می گیرد. با فشار شاسی تعبیه شده، مقدار مناسبی از کره روی سطح تابه، سبزیجات، نان تست، ذرت بوداده و یا هرچیز دیگری را می پوشاند.

در حال حاضر، این کمپین معادل ۱۹ هزار دلار از ۴۲ هزار دلاری که نیاز دارند را جمع آوری کرده اند؛ قیمت هر اسپری، ۹۹ دلار برآورد شده است.

بنا به گفته ی داگ فورمن، مخترع گجت اسپری کره ، این دستگاه تنها میزانی از کره که در هر بار اسپری کردن خارج می شود را ذوب می کند؛ بنابراین به راحتی می توانید کره را دوباره از مخزن دستگاه خارج کنید. فورمن در ادامه اضافه کرد: “کره ای که داخل دستگاه می گذارید ذوب می شود، هیچ ماده ی شیمیایی و افزودنی به آن اضافه نمی شود؛ تنها حرارت و هوا این عمل را امکان پذیر می کنند.”

 

منبع : techera

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *