جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گجتی که به جای زنگ زدن، بالش را می لرزاند !

gadgeti k be jaye zang zadan balesh ra milarzanad

در نمایشگاه CES 2016 شرکت iLuv که در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی فعالیت دارد از دستگاه‌های جدید بلوتوثی خود در قالب ساعت‌های بیدار کننده رونمایی کرد. SmartShaker 2 که ظاهری شبیه به یک دیسک دارد پس از برقراری ارتباط با گوشی هوشمند بیدارشدن در صبح‌ زود را آسان‌تر خواهد کرد.

این دستگاه الکترونیکی به جای پخش آهنگ، در زیر بالش قرارگرفته و با لرزاندن بالش به بیدارشدن در زمان مشخص کمک خواهد کرد.

برقراری ارتباط با گوشی هوشمند از طریق بلوتوث نیز امکان استفاده از نرم‌افزار ویژه گوشی‌های همراه به‌منظور تنظیم زمان بیدارباش، استفاده از موسیقی، آهنگ و یا صداهای ضبط شده را فراهم می‌کند تا حتی خواب‌‌سنگین‌ترین کاربران هم با لرزش زلزله‌وار یا صدای 103 دسی‌بلی، رویای خود را تمام‌شده ببینند.

SmartShaker 2 قابلیت برقراری ارتباط با دیگر دستگاه‌های الکترونیکی هوشمند منزل شما نظیر اسپیکرهای بلوتوثی یا چراغ‌ها را داشته تا بتوانید در قالب هشدار بیدارباش آن‌ها را نیز فعال کنید. چراغ‌های LED مدل Rainbow 7 و Rainbow 8 تولیدی همین شرکت در قالب برقراری ارتباط با این دستگاه الکترونیکی بیدارباش می‌توانند نور مورد نظر کاربر را بلافاصله پس از فعال‌شدن هشدار بیدارباش، در محیط اعمال کنند.

iLuv معتقد است این دستگاه الکترونیکی نه‌تنها گزینه‌ای مناسب برای افراد خواب‌سنگین بلکه برای مسافران و یا افرادی است که از مشکلات شنوایی رنج می‌برند.

منبع : آی تی ایران

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *