جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گجتی که تصویرتان را بر روی قهوه چاپ می کند !

گاهی اوقات در کافی شاپ‌ها، شاهد خلاقیت فروشنده و کشیدن طرح و نقش‌هایی مانند گل یا قلب یا برگ برروی قهوه‌ خود هستیم. حالا، با دستگاه Ripple Maker می‌توان هر شکل و طرحی که مشتری تمایل دارد، برروی قهوه پیاده کرد. این دستگاه برای اولین بار خرداد گذشته رونمایی شد.

gadgeti k tasviretan ra rooye ghahve chap mkonad

در گذشته، Ripple Maker تنها در سالن‌های انتظارفرست یا بیزنس کلس شرکت هواپیمایی Lufthansa استفاده می‌شد. استارت آپ اروپایی Steam CC، سازنده‌ی Ripple Maker، در نمایشگاه CES 2016 پا را فراتر گذاشته و خبر از عرضه‌ی عمومی این دستگاه در سراسر جهان داد.

Ripple Maker با ترکیب تکنولوژی‌های  پرینت سه بعدی و inkjet-printing و مخرن‌های پودر قهوه‌ی Arabica، به هر شخص امکان قرار دادن لیوان قهوه‌ی پر شده خود را درون دستگاه بگذارد و هر تصویر، متن یا طراحی مد نظر خود را برروی قهوه پیاده کرده و در کمتر از ۱۰ ثانیه آن را تحویل بگیرد. با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی این شرکت برای سیستم عامل‌های iOS یا اندروید، فروشگاه می‌تواند با ایجاد گالری عکس، به مشتری حق انتخاب بین یکی از عکس‌های موجود در گالری را بدهد؛ یا مشتری عکس خود یا همراهان خود را با ارسال از طریق فیس بوک به دستگاه برروی قهوه درج نماید. همچنین درج متن خاص با دست خط منحصر بفرد هر شخص برروی فوم قهوه نیز امکان پذیر می‌باشد.

Ripple Maker قیمتی برابر با ۹۹۹دلار دارد که با سرویس ماهانه‌ی ۸۵ دلاری عرضه می‌گردد. هر مخزن قهوه برای چاپ هزار تصویر برروی قهوه کفایت می‌کند. البته هنوز نمی‌دانیم برای پر کردن دوباره‌ی این مخزن بایستی آن را تعویض کنیم، یا مخزن قابلیت شارژ دوباره را خواهد داشت.

 

منبع : گجت نیوز

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *