جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گجتی برای تشویق کودکان به بازی‌های بیرون از منزل

iBitz Kid نوعی گجت بی‌سیم با هدف تشویق کودکان به ورزش، بازی‌های بیرون از منزل را به بازی‌های ویدیوئی تخیلی تبدیل خواهد کرد.
گام‌شمار «iBitz Kid» به طور بی‌سیم به یک آیفون یا آیپد متصل می‌شود و گام‌های برداشته‌شده توسط کودکان را به یک بازی ویدیوئی تبدیل می‌کند.

 

 

gadgeti baraye tashvighe koodakan


این بازی سپس به کودکان با سکه‌ها و جوایزی در دنیای مجازی، پاداش می‌دهد یا این که آن‌ها به انتخاب خود هدیه‌ای را دریافت می‌کنند؛ والدین می‌توانند تعیین کنند فرزندانشان چند گام را باید طی کنند تا آن هدیه‌ را بدست آورند.به عنوان نمونه، هر گامی که کودک برمی‌دارد، نیروی یک کشتی موشکی مجازی را به هنگام تفحص آن در کهکشان خیالی تامین می‌کند.
سامانه iBitz برای کودکان که «PowerKey» نیز نام دارد، توسط شرکت گئوپالز در کلرادو، ارائه شده است؛ هر سیستم، ۳.۸۱ سانتی‌متر طول و ۲.۵۴ سانتی‌متر عرض دارد و می‌توان آن را به کفش کودک متصل کرد. فناوری مزبور ۳۰ روز فعالیت را ذخیره می‌کند، در مقابل آب مقاوم است و در طیفی از هفت رنگ قرمز، آبی، صورتی، سیاه، سبز، نارنجی و بنفش قابل‌دسترس است.
هیچ یک از داده‌های فعالیت یک کودک نمی‌تواند خارج از خانواده به اشتراک گذاشته شود و والدین قادر خواهند بود بر پیشرفت کودک نظارت داشته باشند؛ آن‌ها همچنین می‌توانند گروه‌های مسئول را با خانواده و دوستان ایجاد کنند و کودکان، دستیابی به بازی‌ها و نرم‌افزارها را به عنوان پاداشی برای فعالیت فیزیکی عالی دریافت کنند.علاوه بر این، «ibitz Unity» برای بزرگسالان طراحی شده و گام‌ها، فاصله، ارتفاع و فعالیت کلی فیزیکی را رهگیری می‌کند.
بهای iBitz PowerKey سی و پنج دلار گزارش شده، در حالی که نسخه ویژه بزرگسالان ۵۰ دلار ارزش دارد و هر دوی آن‌ها را می‌توان با نرم‌افزار رایگان iBitz به ابزارهای iOS متصل کرد.

منبع : ایسنا

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *