جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


کسپرسکی و ویندوز 10

سرانجام پس از ماه ها انتظار، ویندوز ۱۰ عرضه شد و کاربران نسخه های ۷ و ۸٫۱ این سیستم عامل به ترتیب اولویت های اعلام شده آن را دریافت خواهند کرد. حالا شرکت کسپرسکی با توجه به همین مساله، توضیحاتی را برای سازگاری محصولاتش با نسخه جدید ویندوز، ارایه نموده است.

در ادامه توجه شما را به بیانیه رسمی نماینده این شرکت در این رابطه جلب می کنیم.

کسپرسکی و ویندوز 10

به گزارش روابط عمومی گروه آتنا، کسپرسکی در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است: «۲۹ جولای زمان رسمی آغاز به کار ویندوز ۱۰ است. بسیاری از کاربران ویندوز احتمالا به دنبال ارتقای سیستم عامل خود به آخرین و بهترین نسخه مایکروسافت هستند. اگر شما یکی از این کاربران هستنید و از محصولات شرکت کسپرسکی استفاده می‌کنید چه باید انجام دهید؟ بهترین گزینه برای کاربران کسپرسکی، این است که پیش از نصب ویندوز ۱۰، آخرین نسخه محصول کسپرسکی انتخابی خود که از سیستم عامل جدید مایکروسافت پشتیبانی می‌نماید را دانلود کنند.
حتی اگر در حال حاضر نیز از محصول نسخه ۲۰۱۵ کسپرسکی استفاده می‌کنید، باز هم باید آخرین نسخه منتشر شده را از سایت شرکت کسپرسکی دانلود کنید تا کاملا اطمینان یابید راهکار امنیتی شما با ویندوز ۱۰ سازگار است.
اگر به دلایلی ترجیح می‌دهید همچنان از نسخه‌های قدیمی‌تر محصول کسپرسکی استفاده کنید، باید منتظر وصله (Patch) برای ورژن مورد نظر از نرم‌افزار خود باشید. وصله‌ها برای محصولات نسخه ۲۰۱۴، در تاریخ ۳۰ جولای در دسترس خواهد بود. برای نسخه PURE 3.0, 2013 و ورژن‌های قدیمی‌تر از ۲۰۱۵، وصله‌ها دوم سپتامبر در دسترس خواهند بود.
نسخه ۲۰۱۶ محصولات شرکت کسپرسکی، گزینه دیگری برای شماست. ما معتقدیم این نسخه بهترین گزینه‌ای است که برای پشتیبانی از ویندوز ۱۰ طراحی شده. گفتنی است که در برخی مناطق محصولات جدید از امروز (۲۹ جولای) در دسترس هستند. اما در مناطق دیگر باید چند روز صبر کنید.»

منبع:دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *