جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


چگونه آیفون را سریع‌تر شارژ کنیم؟

گوشی‌های آیفون، برخلاف رقبای اندرویدی، از فناوری شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کنند اما می‎شود کاری کرد که گوشی آیفون شما سریع‌تر از حالت عادی شارژ شود.

تقریبا اکثر گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده اندرویدی از قابلیت شارژ سریع باتری پشتیبانی می‌کنند. با این حال اپل هیچگاه چنین امکانی را در گوشی‌های هوشمند خود نگنجانده است.

هرچقدر هم مصرف باتری گوشی‌های آیفون معقول باشد، باتری‌های 2000 و 3000 میلی‌آمپرساعتی آنها در طول روز پاسخگویی نیازهای کاربران پراستفاده نخواهد بود.

درحالی که مشخص نیست آیا اپل آیفون‌های 2017 خود را مجهز به فناوری شارژ سریع می‌کند یا نه، راهی وجود دارد که با کمک آن می‌توان آیفون‌تان را دو برابر سریع‌تر از قبل شارژ کنید.

تنها کاری که لازم است انجام دهید شارژ کردن آیفون با شارژر آیپد است. شارژر استاندارد آیفون که در جعبه دستگاه قرار دارد 1 آمپری است ولی شارژ استاندار آیپد‌های اپل 2.1 آمپری است که می‌توان جریان برق بیشتری را وارد دستگاه کند.

گوشی‌های هوشمند اپل از آیفون 6 به بعد قادر به پشتیبانی از شارژ 2.1 آمپری هستند بنابراین می‌توانید با خیال راحت از شارژرهای آیپد برای شارژ کرد آیفون‌تان استفاده کنید.

منبع : جی اس ام

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *