جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


چراغ قوه با منبع قدرت آب!

یک پارادوکس بزرگ در مورد چراغ قوه‌ها وجود دارد… اینکه دقیقا زمانی که شما به آن‌ها نیاز پیدا می‌کنید باتری آن‌ها از کار افتاده است.

 

eton

اما چراغ قوه جدید شرکت ایتان با نام Blackout Buddy H2O تا ده سال پس از آماده سازی نیز بدون افت کیفیت کار خواهد کرد. برای روشن کردن آن تنها کافی است مقداری آب به آن بنوشانید!

آخرین نسل از چراغ قوه‌های Blackout Buddy شرکت ایتان دارای یک باتری منیزیم اکسید است که در حضور آب می‌تواند سه چراغ LED خود را روشن نگاه دارد. کافی است اندکی آب به مخزن آن تزریق کنید و چراغ قوه تا 72 ساعت به شکل مداوم برای شما تولید نور خواهد داشت. اگر در ادامه دیدید که از میزان نور آن کم شده، کافی است اندکی آب دیگر به آن اضافه کنید.

این دستگاه هم اندازه با یک فندک است، پس به راحتی قابل حمل خواهد بود و حتی ادعا شده که در زیر آب نیز به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

از ویژگی‌ها مهم این چراغ قوه عدم وجود جیوه، مواد سمی حاوی کرومیوم، کادمیوم و سرب است. قیمت آن نیز تنها 10 دلار اعلام شده و قرار نیست هزینه بسیاری را از جیب خریداران خود بیرون بکشد. چنین چراغ قوه‌هایی مطمئنا برای افراد همیشه در سفر و گشت و گذار بسیار کاربردی خواهد بود.

منبع : Gizmag

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *