جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پیش فروش آیفون جدید از 19 شهریور ماه

چندی پیش Evan Blass در توییتی اشاره کرد که اپل قصد دارد آیفون جدید خود را در 22 شهریور رونمایی کند. اما وی در توییت جدید دیگری گفته است که پیش فروش نسل جدید آیفون از 19 شهریور ماه آغاز خواهد شد. بنا بر گفته‎های این افشاکننده محبوب تاریخ ذکر شده معتبر است. او تاکنون تحت نام Evleaks بسیاری از اطلاعات و مشخصات محصولات شرکت‎های بزرگ را قبل از معرفی رسمی افشا کرده است.

پیش فروش آیفون جدید از 19 شهریور ماه

باید به این نکته اشاره کرد که طبق گزارشات منتشر شده نام محصول بعدی اپل آیفون7 نخواهد بود. انتظار می‎رود اپل نسل بعدی آیفون را با پسوند SE یا Plus و امثال آن‎ها معرفی نماید و سپس در سال بعد اقدام به رونمایی از از آیفون7اس نماید. بر اساس شایعات دیگری به علت ده ساله شدن برند آیفون در سال 2017 اپل قصد دارد تغییرات کلی را در طراحی محصول خود ایجاد نماید و به همین دلیل از پسوند “s” در نام آن استفاده خواهد کرد تا نماینگر این تغییرات باشد.

انتظار می‎رود آیفون امسال دچار تغییرات اندکی نسبت به نسل قبلی خود شود و شاید اپل از ارائه برخی قابلیت‎ها صرف نظر کند تا بتواند ارزش مدل سال 2017 را بیش از قبل نماید. البته تمام این گفته‎ها پیش‎بینی هستند و باید برای اطمینان کامل تا معرفی محصول صبر کنیم.
منبعPhonearena

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *