جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پرژیران ، نماینده رسمی آئودی در ایران

آئودی خودروساز آلمانی و تولیدکنندهٔ خودروهای لوکس است که دفتر مرکزی آن در شهر اینگولشتات، ایالت بایرن، آلمان قرار دارد. آئودی همراه با مرسدس بنز و BMW سه خودروساز مشهور و لوکس آلمانی هستند و به‌عنوان پرفروش‌ترین خودروسازان لوکس جهان، شناخته می‌شوند. تا پیش از این، محصولات آئودی در ایران نمایندگی نداشت؛ اما ظاهراً یک شرکت ایرانی موفق شده تا نمایندگی محصولات آئودی در ایران را کسب کند.

پرژیران ، نماینده رسمی آئودی در ایران
شرکت «پرژیران» رسما به‌عنوان نماینده شرکت AUDI AG آلمان در ایران معرفی شد تا این برند معتبر و باسابقه آلمانی سرانجام بتواند به‌طور رسمی وارد بازار کشور شود. آئودی یکی از برندهای باسابقه آلمانی است و ایرانی‌ها نیز خاطرات بسیاری از آن دارند اما واردات آن به کشور در سال‌های اخیر همواره با حاشیه‌هایی همراه بوده است

این بار اما شرکت Audi AG به‌طور رسمی نماینده خود در ایران را انتخاب کرده است و پرژیران با تایید وزارت صنعت، معدن و تجارت می‌تواند از این پس به‌صورت رسمی اقدام به واردات محصولات این خودروساز مشهور آلمانی به ایران کند و نوید بخش شبکه منسجم نمایندگى و خدمات پس از فروش باشد. لازم به ذکر است که بخش قابل توجهى از مشتریان خاص خودروهاى آلمانى در ایران مدت‌های زیادی است در انتظار ورود رسمى این برند به کشور هستند.
منبع:
ایران‌جیب

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *