جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


پرداخت های الکتریکی با ابزارهای مختلف!

MasterCard به تازگی تصمیم گرفته پرداخت های پر سرعت و الکتریکی را به شکلی فراگیرتر در اختیار کاربران قرار دهد تا جایی که تقریبا هر دستگاهی، قابلیت انجام تراکنش برای خرید های کاربر را دارا باشد.

pardakhthaye elek ba gadgethaye mokhtalef

کمپانی ارائه دهنده کارت های اعتباری امروز از ایده های جدیدش پرده برداشت و همچنین از همکاری خود با سازندگانی همچون Nymi و Ringly نیز خبر داد؛ شرکت هایی که در امر توسعه محصولات پوشیدنی فعالیت دارند.

مستر کارت همچنین عنوان نموده که با شرکت های سازنده لوازم تزئینی همچون انگشتر نیز همکاری به عمل خواهد آورد تا بتوان پرداخت ها را با آن انجام داد. در آینده ای نزدیک، افرادی که دارای کارت های اعتباری این شرکت هستند خواهند توانست با ابزارهای مختلف خود پرداخت های الکتریکی را انجام دهند.

بدیهی است که چرا مسترکارت در پی انجام چنین اقداماتیست. پرداخت های الکتریکی سریع هستند و کاربران توسط آنها قادرند در کمتر از یک ثانیه و بدون نیاز به کارت های اعتباری یا پول نقد، هزینه های خود را پرداخت نمایند. در این میان به نظر می رسد که حتی شرکت جنرال موتورز هم کلیدی برای خودروهایش توسعه داده که می توان توسط آن، تراکنش های الکتریکی را انجام داد.

همانگونه که ذکر شد، مسترکارت به شکل گسترده ای اهداف خود را دنبال کرده و به نظر می رسد با کمپانی های کوچک و بزرگ بسیاری همکاری نموده تا در آینده ای نزدیک، همه دستگاه هایی که با خود حمل می کنید، قابلیت پرداخت الکتریکی را داشته باشند.

 

منبع : digiato

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *