جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هدفون وایرلس با قابلیت ترجمه همزمان معرفی شد

کمپانی Bragi امروز نسخه جدیدی از ایرفون وایرلس پرطرفدارش را به نام Dash Pro معرفی کرد. این محصول که 329 دلار قیمت دارد، عملکردی مشابه نسل قبلش را ارائه می دهد اما برخی از مشکلات نابخشودنی آن را رفع کرده است. سازنده می گوید عملکرد بلوتوث را ارتقاء بخشیده، کیفیت صدا و تماس را بهبود داده، و دوام باتری را به 5 ساعت کامل رسانده.

هدفون وایرلس

Dash Pro رقبایی همچون ایرپادهای اپل و آیکن اکس سامسونگ را پیش رو دارد
اگر ادعای سازنده درست داشته باشد، ارتقاء کارکرد بلوتوث به تنهایی می تواند کاربران زیادی را به سوی Dash Pro بکشاند. نسخه قبلی اگرچه محصول منحصر به فرد و کارآمدی محسوب می شد، اما اختلال مداوم ارتباط بین هدفون و موبایل (یا دستگاه پخش صدا) تجربه کاربری را تا به شدت تنزل می داد. البته در آن زمان چنین وضعیتی بین تمامی هدفون های واقعاً وایرلس وجود داشت، اما اکنون با حضور رقبایی نظیر ایرپادهای اپل، آیکن اکس سامسونگ و هیر وان از داپلر لبز، جای هیچگونه اغماض وجود ندارد.

به گفته Bragi با بهره گیری از نسخه جدید سیستم عامل Bragi OS 3.0 هدفون های Dash Pro و Dash می توانند ترجمه آنی را انجام دهند. این قابلیت از همکاری آنها با اپلیکیشن مترجم iTranslate نشأت می گیرد. برای استفاده از این حالت، باید از فرد مقابل بخواهید در میکروفون موبایل شما صحبت کند، و اپلیکیشن مربوطه متن ترجمه شده را به صورت همزمان از طریق هدفون به گوش شما می رساند.

سیستم عامل جدید Bragi قابلیت های دیگری از جمله شناسایی خودکار فعالیت های ورزشی و جسمانی برای پایش هرچه بهتر سلامت فرد، کیفیت بالاتر صدا، و رابط کاربری مبتنی بر گسچر را نیز در اختیار کاربر قرار می دهد؛ یعنی می توانید با تکان دادن سر به کنترل منوها و کارکردهای هدفون بپردازید.

گفتنیست نسخه سفارشی Dash Pro نیز با قیمت 499 دلار در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد، اما برای تهیه آن ابتدا باید به سراغ متخصص شنوایی بروید تا وضعیت گوش شما را ارزیابی کرده و آن را در اختیار سازنده قرار دهد. سازنده مدعیست این بار هیچ تأخیری در ارسال سفارشات وجود ندارد و از دو هفته دیگر تمام محصولات پیش خرید شده به دست کاربران خواهد رسید.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *