جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نسخه بروز شده هدست بلوتوث TONE INFINIM ال جی در CES 2016

noskhe berooz shode headset bluetooth Tonne Infinim

هدست های بلوتوثی ال جی Tone Infinim، به خاطر کیفیت صدای عالی، عمر باتری بسیار خوب و طراحی زیبا، همواره در دسته بهترین های هدست های بی سیم بازار قرار داشته و مورد توجه کاربران قرار گرفته اند.به دنبال این موفقیت، ال جی امروز اعلام کرده که نسخه بروز شده هدست بلوتوث Tone Infinim را با شماره مدل (HBS-910) و طراحی به‌روز، کیفیت صدای عالی و کاربری راحت در نمایشگاه CES 2016 رونمایی خواهد کرد.

به عنوان جانشین به‌روز شده نسخه محبوب HBS-900، هدست بلوتوث  Tone Infinim قابلیت‌های اصلی نسخه قبلی نظیر قابلیت جمع شدن سیم و کیفیت صدای Harmon/Kardon® را به ارث برده است. همچنین، Tone Infinim قابلیت‌هایی دارد که در هیچ یک از هدست‌های بلوتوث دیگر شرکت‌ها پیدا نمی‌شود، قابلیت‌هایی نظیر بدنه متالیک و طول عمر بالای باطری. با فناوری بلندگوی چهار لایه به‌روز شده، هدست Tone Infinim با توازن بهتر صدا در تمام گستره‌ها و پاسخ فرکانسی مطلوبتر برای صدای بم قوی‌تر و صدای زیر شفافتر، تجربه صوتی بی‌نظیری را فراهم می‌کند.

قرارگرفتن در معرض محیط‌های پر سر و صدا نظیر مترو و خیابان‌های شلوغ دیگر چالش‌برانگیز نیست. میکروفن‌های کنسل‌کننده نویز دوتایی به کاربران این اجازه را می‌دهند که در هر محیطی تماس برقرار کنند. همراه با ارائه HBS910، ال‌جی اپلیکیشن رایگان اندروید Tone & Talk را با دو قابلیت جدید به روز کرده است. قابلیت‌های Voice Memo و Find Me به هدست Tone Infinim این اجازه را می‌دهند تا مکالمات را ضبط کنند و کمک کنند تا گوشی همراهتان را در خانه پیدا کنید.

چانگ سوئه هیون، نائب رئیس ابزارک‌های شخصی نوآورانه در ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید:

نسخه اولیه Tone Infinim استاندارد جدیدی را در طراحی هدست بی‌سیم بنا نهاد. ما هدستی ارائه کرده‌ایم که برای روزها شارژ باطری را حفظ می‌کند، دستگاهی راحت که زمانی که استفاده نمی‌شود هرگز از گردن نمی‌افتد و از همه مهمتر، صدایی شگفت‌انگیز دارد. بی‌دلیل نیست بیشترین طراحی‌های کپی شده از محصولات Tone Infinim وجود دارد.

به گفته ال جی ، این محصول از فوریه در آمریکا برای مصرف‌کنندگان در دسترس خواهد بود و پس از آن در بازارهای مهم جهان نظیر آسیا و اروپا عرضه می‌شود.

 

منبع : گجت نیوز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *