جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


هارد ضد ضربه AC631 اپیسر

هاردهای اکسترنال به خاطر حساسیت بالایی که در برابر ضربه و افتادن دارند در هرشرایطی قابل استفاده نیستند و از آنجا که معمولا اطلاعات ارزشمندی را در خود ذخیره کرده اند دارندگانشان ترجیح می دهند آنها را با خود به هرجایی حمل نکنند.

 

هارد ضد ضربه AC631 اپیسر

اپیسر یکی از کمپانی های تایوانی حاضر در بازار کشور است که محصولات ویژه ای را تحت عنوان هاردهای ضد ضربه برای این گروه از کاربران می سازد. این شرکت به تازگی یک حافظه اکسترنال جدید به نام AC631 ساخته که در ادامه توجه شما را به متن بیانیه خبری آن در این رابطه جلب می کنیم.

هارد اکسترنال AC631 مجهز به USB 3.1 نسل اول با درجه نظامی است که سطح بالاتری از محافظت را برای شما به ارمغان می آورد. این محصول با استاندارد نظامی سازگار بوده و چندین گواهی ایمنی بین المللی را دریافت کرده است.

چندی قبل نیز AC631 در رویداد معتبر تایوان اکسلنس 2018 در بین هزاران محصول موفق به دریافت جایزه شد. این حافظه با ساختار کاملا مهر و موم شده و قاب محافظ لاستیکی اش توانسته در تست سقوط از ارتفاع مورد تایید ارتش آمریکا سربلند بیرون بیاید و استاندارد IP55 را کسب نماید که آن را در برابر آب و گرد و غبار محافظت می کند. بدنه ضد خش و همچنین طراحی ویژه کابل درون محفظه هارد را می توان از جمله خصوصیاتی دانست که AC631 را از سایرین متمایز می کنند.
مروری بر ویژگی های این هارد در یک نگاه:

محافظت سه گانه (سقوط از ارتفاع، مقاومت در برابر آب، مقاومت در برابر گرد و غبار): به این معنی که اگر هارد به طور اتفاقی از ارتفاع 122 سانتی متری به زمین بیافتد آسیبی به اطلاعات وارد نخواهد شد. این هارد اکسترنال دارای استاندارد IP55 است؛ یعنی میتواند در برابر آب و محیط های دارای گرد و غبار مقاومت کند.
ساختار لاستیکی محافظ و کابل همراه: پوشش AC631 از نوعی پلاستیک یکپارچه ساخته شده که به صورت یک سپر قدرتمند در برابر زمین اقتادن ها و فشارهای قوی عمل میکند. یک نوار آبی هم دورادور سطح محصول را پوشانده. این قسمت نه تنها ظاهر اسپرتی به محصول می دهد بلکه مقاومت آن را در برابر خراش و اثرانگشت بالا می برد و به طورر موثر آسیب ناشی از اصطحکاک را کاهش می دهد. طراحی منحصر به فرد شکاف جهت قرارگیری کابل در بدنه هارد آن را از سایر محصولات مشابه متمایز می کند.
USB تایپ A: هارد اکسترنال AC631 از درگاه USB تایپ A بهره می برد که برای 10000 بار وصل و جدا کردن تست شده و ایمنی اطلاعات کاربرانش تضمین میکند. این هارد از استاندارد USB 3.1 نسل اول پشتیبانی می کند و سرعت انتقال آن تا 5 گیگابیت بر ثانیه است.

این محصول در ظرفیت های 1 و 2 ترابایت توسط شرکت داده پرداز رایانه متین به بازار عرضه خواهد شد.

منبع : دیجیاتو

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *