جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نیکون دوربین بدون‌آینه جدید می‌سازد

وقتی بحث دوربین‌های بدون آینه پیش می‌آید، چندان به فکر برند نیکون نمی‌افتیم. شرکت نیکون تاریخچه‌ای طولانی در حوزه ساخت دوربین‌های با کیفیت DSLR دارد اما در زمینه دوربین‌های بدون آینه، دوربین‌های سری ۱ این شرکت که بدون آینه بودند چندان به موفقیت‌های گسترده‌ای دست نیافتند.

با این وجود ظاهرا نیکون فکر ساخت دوربین‌های بدون آینه را کاملا از سر بیرون نکرده و قصد دارد دوربین بدون آینه جدیدی به بازار عرضه کند. این موضوع در مصاحبه‌ای با رییس این شرکت عنوان شده است. کازو یوشیدا در مصاحبه‌ای ادعا کرده نیکون در حال کار روی یک دوربین بدون آینه است.

طبق این مصاحبه باید منتظر مدلی باشیم که بیشتر نسل جدید را به عنوان مخاطب خود فرض کرده است. این نکته در مصاحبه یوشیدا تصریح شده و گفته شده که با در نظر داشتن نسلی که با گوشی‌های هوشمند بزرگ شده‌اند، دوربین‌ بدون آینه‌ای ساخته خواهد شد که از نظر عملکرد با دوربین‌های شرکت‌های رقیب متفاوت باشد.

البته این اولین بار نیست که خبردار می‌شویم ممکن است نیکون در حال کار روی یک دوربین بدون آینه باشد. پیش از این هم در خبری دیگر شایع شده بود نیکون در حال ساخت یک دوربین فول‌فریم بدون آینه است.

منبع : دیجی کالا

 

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *