جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


گالری عکس هواوی Mate 10 Pro؛ نگاه نزدیک میت 10 بی‌حاشیه

پس از معرفی هواوی میت 10 پرو (Huawei Mate 10 Pro)، در ادامه ضمن نگاهی نزدیک به این تلفن هوشمند، گالری عکس هواوی میت 10 پرو را نیز با یکدیگر تماشا خواهیم کرد.

 

گالری عکس هواوی Mate 10 Pro؛ نگاه نزدیک میت 10 بی‌حاشیه


هواوی با معرفی میت 10 پرو، نبوغ خود در ترکیب طراحی و استفاده از سخت افزار مناسب را به رخ سایر شرکت‌های فعال در حوزه تلفن های همراه کشید. همانند بسیاری از پرچمداران موجود در بازار، این تلفن هوشمند نیز به نمایشگری بدون حاشیه با اندازه 6.0 اینچ تجهیز و حسگر اثر انگشت آن به بخش پشتی منتقل شده است. در بخش جلویی جلویی نیز سنسوری 8 مگاپیکسلی در خدمت کاربران خواهد بود.

 

گالری عکس هواوی Mate 10 Pro؛ نگاه نزدیک میت 10 بی‌حاشیه

در بخش پشتی، ما باز هم شاهد استفاده از دو سنسور 20 و 12 مگاپیکسلی با لنزهای لایکا هستیم. هواوی با بهره‌گیری از سنسوری عریض‌تر با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6، گوشی ال جی V30 را هدف قرار داده و روی قابلیت‌های عکاسی این تلفن هوشمند نیز تا حد زیادی مانور داده است. همانند ال جی وی 30، در این گوشی از لرزشگیر اپتیکال هم استفاده شده تا تصاویر، با کیفیت بالاتری پیش روی کاربران قرار گیرند.

اما طراحی متفاوت، تنها ویژگی این تلفن هوشمند نبوده و در کنار سخت افزار قدرتمند، سیستم هوش مصنوعی تراشه کایرین 970 بیش از هر چیز دیگری خودنمایی می‌کند. همین موضوع نیز سبب شده تا مدیران، گوشی جدید خود را فراتر از یک اسمارت فون بخوانند. با وجود باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی، هواوی میت 10 پرو رقیبی سرسخت برای سایر پرچمداران بازار خواهد بود.

 

 

منبع : گجت نیوز

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *