جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نسخه اندورید بازی Alto Adventure

در سپتامبر سالی که گذشت ابتدا شنیدیم که بازی Alto Adventure مخصوص iOS بزودی برای اندروید می آید. اکنون این بازی روز سه شنبه هفته آینده 11 فوریه در Google Play Store عرضه خواهد شد. این خبر بسیار خوبی ست برای کاربران اندرویدی که به بازی علاقمندند.

بازی Alto Adventure برای اندروید

در کل محتوای این بازی در اندروید با iOS یکی ست، فقط یک تغییر بزرگ داشته است. اگرچه بازی جذاب Alto Adventure در حال حاضر برای کاربران iOS، 2.99 دلار قیمت دارد، اما در اندروید رایگان خواهد بود. تولید کننده این بازی اظهار داشت سیستم عامل اندروید برای بازی های رایگان مناسبتر است. رایان کَش، طراح بازیSnowman می گوید “به نظر ما ما می توانیم تعادل مناسبی برقرار کنیم تا افراد علاقمند به بازی رضایت بیشتری داشته باشند. اکنون کاربران می توانند همان تجربه بازی در iOS را داشته باشند، اما بدون اینکه لازم باشد بابت این بازی پولی پرداخت کنند”.

اندروید و iOS دو اکوسیستم و محیط کاملاً متفاوت هستند.

به نقل از The Verge، این بازی در اندروید هم در آگهای های بازرگانی ویدئویی برگزیده شده و هم در خرید برنامه در نتیجه اکنون پول بیشتری می توانید ذخیره کنیدو

اکنون تفاوت اصلی و بارز این بازی در اندروید و iOS در قیمت آن هاست.

رایان می گوید “برای اندروید قیمت اهمیت بسیار بیشتری دارد، خصوصاً در مورد این بازی که در iOS هزینه بر است”. به عنوان مثال، بازی Noodlecake بیش تر نام iOS را به خود اختصاص داده تا اندروید و فقط 11 درصد از کپی های نصب شده برای این بازی پرداخت شده اند. سپس Noodlecake عنوان نسخه ای از ستاره های پرتاب شونده را به اندروید داد که اگر آن را بدون پرداخت پول بردارید کار نخواهد کرد. رایان گفت “در iOS این بازی تنها چند دلار قیمت دارد، بنابراین مشکل مهمی نیست. iOS و اندروید دو اکو سیستم بسیار متفاوت هستند، بنابراین اجرای یک راهکار روی هر دوی آنها کار احمقانه ای ست”.

منبع: androidauthority

جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *