جهت ورود به تالار گفتمان سایت کلیک کنید


نرم افزار یونیورسال Anki برای یادگیری واژگان زبان

یکی از مهم‌ترین ارکان در یادگیری زبان انگلیسی فراگیری واژگان مهم و ضروری در آن است که دانشجویان باید تمرکز ویژه‌ای بر روی آن بگذارند، اما موضوع به همین سادگی‌ها هم نیست، زیرا به خاطر سپردن دائمی واژگان و استفاده به‌موقع از آن‌ها در مکالمات امری سخت و کمی خسته‌کننده است، ازاین‌رو تابه‌حال شیوه‌های مختلفی برای این کار پیشنهادشده که یکی از بهترین راه‌ها جعبه لایتنر است که نیازی به معرفی آن نیست.

anki-universal343

در این مطلب قصد داریم یکی از بهترین نرم‌افزارهای لایتنر را به شما معرفی کنیم که می‌تواند درگوشی ویندوزی یا رایانه شما نصب شود و به‌آسانی روند یادگیری شما در بخش واژگان را تسریع ببخشد، این برنامه Anki نام دارد و مدت‌هاست که در سیستم عامل‌های دیگر جولان می‌دهد و خوشبختانه مدتی است که به‌صورت یونیورسال در استور ویندوز ۱۰ نیز جا خوش کرده است. از بهترین ویژگی‌های این برنامه این است که شما می‌توانید به‌صورت دستی واژگان موردنظر خود را به آن اضافه کنید تا نرم‌افزار با یک الگوریتم بسیار دقیق آن‌ها را به شما یادآوری کند.
اما از مهمترین بخش‌های این برنامه که در تمامی پلتفرم‌ها نیز وجود دارد امکان اضافه کردن بسته‌های آموزشی دیگران در برنامه است که با مراجعه به وب‌سایت توسعه‌دهنده می‌توانید آن‌ها دانلود و به برنامه خود اضافه کنید.
منبع :winphone
جهت تبادل گفتگو و حل مشکلات در باره این موضوع , کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *